Kolik zoneterapi eller kiroprakter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Pinkrose

Ja min lille pige har så fået man slem kolik, og ville høre hvad jeres erfarring er med det ene eller andet?

forsat god aften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Hvem?

Denisep skriver:

Ja min lille pige har så fået man slem kolik, og ville høre hvad jeres erfarring er med det ene eller andet?

forsat god aften til jer alle

Zoneterapi har været lykken herhjemme, så det får varme anbefalinger herfra, vi gik godt 10 gange (2-3 gange om ugen) og nu er der næsten intet, selvfølgelig har han hans ture, mens slet slet ikke i samme omfang som før, hvor han skreg dagen lang.

Anmeld

4. april 2011

Pinkrose

SanneBoe skriver:

Zoneterapi har været lykken herhjemme, så det får varme anbefalinger herfra, vi gik godt 10 gange (2-3 gange om ugen) og nu er der næsten intet, selvfølgelig har han hans ture, mens slet slet ikke i samme omfang som før, hvor han skreg dagen lang.

er der nogle regler for hvor gamle de skal være min hun er 6 uger er det for tidligt eller hvordan  ?

Anmeld

4. april 2011

AmalieMalle

Vi prøvede begge dele herhjemme, og det startede allerede da han var omkring 3 uger!

Umiddelbart syntes jeg at zoneterapi var bedst, da det er min svigermor der gør det, og det gjorde min søn rigtig afslappet og han nød at blive "nusset" under fødderne

Kiropratoren fandt at han var lidt skæv og lå lidt som et C og det blev rettet ud.

Så vores erfaring er at de begge hjalp, men på to meget forskellige måder.

Anmeld

4. april 2011

Hvem?

Denisep skriver:

er der nogle regler for hvor gamle de skal være min hun er 6 uger er det for tidligt eller hvordan  ?

Det tror jeg faktisk ikke, Hjalte har heller ikke været mere end det da vi startede, han er 3 mdr nu, men giv dig go tid til at finde en zoneterapeut der er vant til at give småfolk zoneterapi, det er penge der er godt givet ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.