Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Med tåre i øjnene og et hjerte så varmt og et mod sååå løftet op vil jeg bare gerne sige TAK TAK TAK til ALLE de dejlige tøser der gad svare på mit ikk så pæne indlæg "JA JEG VED DER ER NOGEN DER VIL HADE MIG NÅR JEG SKRIVER DETTE"
I har været helt fantastiske og er sååå glad for jeg fik nogle positive og pæne svar
Og ikk mindst gode råd der kan bruges til noget
Krydser finger for det snart lykkes for os så jeg istedet kan brokke mig over hvor tyk jeg er blev osv osv osv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
C@mill@ skriver: Med tåre i øjnene og et hjerte så varmt og et mod sååå løftet op vil jeg bare gerne sige TAK TAK TAK til ALLE de dejlige tøser der gad svare på mit ikk så pæne indlæg "JA JEG VED DER ER NOGEN DER VIL HADE MIG NÅR JEG SKRIVER DETTE" I har været helt fantastiske og er sååå glad for jeg fik nogle positive og pæne svar Og ikk mindst gode råd der kan bruges til noget Krydser finger for det snart lykkes for os så jeg istedet kan brokke mig over hvor tyk jeg er blev osv osv osv
Hvor er du skøn
Tak
og som sagt tak for de gode svar
Lukasmor skriver: Synes nu ikke at du skal være bange for at du trådte nogen over tæerne.. Du har jo dine holdninger af en rigtig god grund og det er bestemt ikke en holdning du går med alene.. Der er mange som dig der har lyst til at give en verbal skideballe til piger der bliver gravide men ikke tager tingene seriøst og det er hårdt for dem der ikke kan blive gravide!Stort kram til dig og så håber jeg at lykken snart tilsmiler jer
Synes nu ikke at du skal være bange for at du trådte nogen over tæerne.. Du har jo dine holdninger af en rigtig god grund og det er bestemt ikke en holdning du går med alene.. Der er mange som dig der har lyst til at give en verbal skideballe til piger der bliver gravide men ikke tager tingene seriøst og det er hårdt for dem der ikke kan blive gravide!Stort kram til dig og så håber jeg at lykken snart tilsmiler jer
Tak for forståelsen, det er bare første gang jeg har skrevet sådan noget her inde så vidst ikk hvordan baby.dk ville reagere men rent positivt, tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128