Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gravidtets hos lægen, er de mere sikre ?
Hører/læser mange her inde, som tester negativt, som skal til lægen og tage testen også.
Skulle den være mere sikker end dem man køber ???
BAre lige et spørgsmål jeg har undret mig over
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Gravidtets hos lægen, er de mere sikre ? Hører/læser mange her inde, som tester negativt, som skal til lægen og tage testen også. Skulle den være mere sikker end dem man køber ??? BAre lige et spørgsmål jeg har undret mig over
Det er som oftest præcis de samme Så hverken bedre eller dårligere (selvom nogle mener, at lægens faktisk er mindre sensitive end dem du selv køber)
Katte87 skriver: Det er som oftest præcis de samme Så hverken bedre eller dårligere (selvom nogle mener, at lægens faktisk er mindre sensitive end dem du selv køber)
Det har jeg også hørt. Har bare undret mig over at folk der tester negativ, alligevel er gået til lægen.
metski83 skriver: Det har jeg også hørt. Har bare undret mig over at folk der tester negativ, alligevel er gået til lægen.
Ja det kan man give dig ret i Tror det har noget med autoritet at gøre. Forstå mig ret, så tror jeg bare at mange mennesker stoler på lægen og tænker, at deres ord er endeligt på en eller anden måde.
Sådan har jeg i hvert fald godt kunne tænke nogle gange - at "lægen ved bedst"
Nogle gange er HCG'et lavt hos nogle kvinder derfor får de taget blodprøve som viser det præcist.
Det er nogle kvinder der ikke får en positiv graviditetstest selvom de er gravide... har jeg hørt....
men blodprøve er sikker..
Katte87 skriver: Ja det kan man give dig ret i Tror det har noget med autoritet at gøre. Forstå mig ret, så tror jeg bare at mange mennesker stoler på lægen og tænker, at deres ord er endeligt på en eller anden måde. Sådan har jeg i hvert fald godt kunne tænke nogle gange - at "lægen ved bedst"
Ja det an være det er derfor.
Kan også godt forstå, hvis man bliver ved med at teste negativ men ingen mens får, at man tager et smut til lægen
Da jeg testede posetiv herhjemme med nr 2, ringede jeg til lægen og hørte om jeg skulle komme op så han kunne teste mig. Han sagde han ville da gerne gøre det, men den eneste forskel på han og min test var at han købte flere af gangen!
MischaKuhr skriver: Nogle gange er HCG'et lavt hos nogle kvinder derfor får de taget blodprøve som viser det præcist. Det er nogle kvinder der ikke får en positiv graviditetstest selvom de er gravide... har jeg hørt.... men blodprøve er sikker..
Kan sagtens forstå det med en blodprøve, hvis mens ikke kommer og man ikke kan måle HCG osv.
Det var mere testene jeg tænte på, om de var de "samme"
jeg forsøgte da jeg var en uge over tid... og alligevel skulle til lægen... spugte jeg om vi ik lige kunne lave sådan en test...
men det ville hun sku ik... "du kan da lige fise i netto og købe en selv... den er ikke dårligere end den jeg har"
så ja...
Kirstine85 skriver: Da jeg testede posetiv herhjemme med nr 2, ringede jeg til lægen og hørte om jeg skulle komme op så han kunne teste mig. Han sagde han ville da gerne gøre det, men den eneste forskel på han og min test var at han købte flere af gangen!
Haha, godt sagt af lægen. Det var der jeg ville hen. At der ikke er nogen forskel. Skulle bare lige være sikker, da så mange skriver det.
Jeg har en lille angst for, at jeg tester positiv, men så negativ hos lægen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128