Min store dreng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2011

lion

DJuliud har længe snakket og sagt det samme igen og igen. Jeg har hele tiden fået det til da DA.

Men i fredags var vi til min Nevøs fødselsdag og vi skulle til at ha aftensmad, og vi havde alle sat os, og Cassandra ville så ikke sidde stille, fordi hun ikke var sulten( havde fået for meget i løbet af dagen). Så jeg kaldte på hende. 2 sek. efter siger Julius så :Casandra, selvfølgelig ikke "korekt", men vi var alle ved bordet(moster, onkel, far, mor, bedstefar og morfar) enige om han sagde det. Så alle de gange jeg har troet han har sagt da DA , har han sagt Cassan dra.

Men han er også bare glad for sin storesøster.

Cassandra bliver også bedre og bedre til at snakke.

Lige nu er hun helt vild med: "de små einstiens" og især "hurra vi skal på ekspedition".  Hun fortæller mig tit, "at nu kommer andemor", "andemor væk", "Joey hopper" eller "lille elefant"

Dvd'en indeholder 4 afsnit med hvert sit dyr, en hval, en ælling(som skal finde sin mor, derfor andemor væk), en joey (baby kænguru) og en elefant( en lille elefant som bliver stor ved magiske jordnødder) Grundet denne dvd kan hun sige søannemone.

Desværre er hendes fingre blevet slemme igen, de begyndte stille og roligt efter hun stoppede med pencilinen. Så jeg tror jeg desværre er nød til at ringe igen til lægen og bede om mere pencilin, og til hudlæge for at få hende tjekket.

Ellers går det fint herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Dictes mor

Sådan, hvor er det bare for sødt! Selvfølgelig har han sagt Casandra, det er simpelthen for nuttet! Og dejligt, at de er så glade for hinanden. Men jeg er ked af at høre det med hendes fingre, jeg håber, at de hurtigt bliver fine igen, men god ide lige at få det tjekket synes jeg.

Anmeld

4. april 2011

Ni-ko-li-ne

søskendekærlighed ER bare noget særligt!

det lyder ikke godt med fingrene... jeg synes vi vasker og smører Nikolines fingre i eet væk... men de er ikke så slemme i år

Anmeld

5. april 2011

oo

det var så kært at se Cassandra og Julius til Sols fest, de har uden tvivl et helt helt særligt bånd og jeg er slet ikke overrasket over, at Julius nu kan sige Cassandra

men hvor er det ærgeligt med Cassandras fingre jeg håber doktoren kan gøre noget hurtigt nu

Anmeld

5. april 2011

Lilac

Hvor er det vildt, at han siger Cassandra! Det må være noget helt specielt, når man ser hvilket bånd søskende får.... det glæder jeg mig til det bliver min tur til at opleve 

Anmeld

5. april 2011

h_bernie

Skønt med søskendekærlighed. Det er bare det bedste. De små einsteins er virkelig også et hit herhjemme...de er da også meget gode i forhold til så meget andet.

Anmeld

6. april 2011

lion

Dictes mor skriver:

Sådan, hvor er det bare for sødt! Selvfølgelig har han sagt Casandra, det er simpelthen for nuttet! Og dejligt, at de er så glade for hinanden. Men jeg er ked af at høre det med hendes fingre, jeg håber, at de hurtigt bliver fine igen, men god ide lige at få det tjekket synes jeg.

Ja er han ikk bare skøn..

Anmeld

6. april 2011

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

søskendekærlighed ER bare noget særligt!

det lyder ikke godt med fingrene... jeg synes vi vasker og smører Nikolines fingre i eet væk... men de er ikke så slemme i år

JA søskendekærlighed er bare skønt.

Desværre er hun IGEN på pencilin og denne gang 12 dage, så først i vuggestue igen efter påske.

Anmeld

6. april 2011

lion

Djuna Barnes skriver:

det var så kært at se Cassandra og Julius til Sols fest, de har uden tvivl et helt helt særligt bånd og jeg er slet ikke overrasket over, at Julius nu kan sige Cassandra

men hvor er det ærgeligt med Cassandras fingre jeg håber doktoren kan gøre noget hurtigt nu

Mange tak for de søde ord.

Ja det er skønt han siger Cassandra, men hvad med også at sige mor eller far. Det kan jo være storesøster bare er bedre

Anmeld

6. april 2011

lion

Lilac skriver:

Hvor er det vildt, at han siger Cassandra! Det må være noget helt specielt, når man ser hvilket bånd søskende får.... det glæder jeg mig til det bliver min tur til at opleve 

Du skal glæde dig rigtig meget, det er så skønt med søskendekærlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.