DJuliud har længe snakket og sagt det samme igen og igen. Jeg har hele tiden fået det til da DA.
Men i fredags var vi til min Nevøs fødselsdag og vi skulle til at ha aftensmad, og vi havde alle sat os, og Cassandra ville så ikke sidde stille, fordi hun ikke var sulten( havde fået for meget i løbet af dagen). Så jeg kaldte på hende. 2 sek. efter siger Julius så :Casandra, selvfølgelig ikke "korekt", men vi var alle ved bordet(moster, onkel, far, mor, bedstefar og morfar) enige om han sagde det. Så alle de gange jeg har troet han har sagt da DA , har han sagt Cassan dra.
Men han er også bare glad for sin storesøster.
Cassandra bliver også bedre og bedre til at snakke.
Lige nu er hun helt vild med: "de små einstiens" og især "hurra vi skal på ekspedition". Hun fortæller mig tit, "at nu kommer andemor", "andemor væk", "Joey hopper" eller "lille elefant"
Dvd'en indeholder 4 afsnit med hvert sit dyr, en hval, en ælling(som skal finde sin mor, derfor andemor væk), en joey (baby kænguru) og en elefant( en lille elefant som bliver stor ved magiske jordnødder) Grundet denne dvd kan hun sige søannemone.

Desværre er hendes fingre blevet slemme igen, de begyndte stille og roligt efter hun stoppede med pencilinen. Så jeg tror jeg desværre er nød til at ringe igen til lægen og bede om mere pencilin, og til hudlæge for at få hende tjekket.
Ellers går det fint herhjemme
Anmeld