En lille opdate på Marcus, til de intresserede :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2011

FruEllingsen

Ja, synes lige det var tid til en lille opdate.

Som nogle af jer måske husker har vi døjet meget med at Marcus har Gylpet/kastet op i tide og utide.

Vi har siden dec. holdt ham helt mælkefri, og det har i vis grad også hjulpet en stor del. men ikke helt.

I dag var vi så til undersøgelse på børneambulatoriet. Og det var simpelthen en super læge og sygeplejerske. De var helt enige i at det var et problem med hans opkasten, og hans var også enig i at hans astma eksem er rigtig slemt. (DEJLIGT AT BLIVE TAGET SERIØST)

Vi blev så enige om at Marcus skulle have taget en blodprøve for at se om han HAR allergi, og hvad det måtte være overfor. Vi ved jo ikke med 100% sikkerhed at han er mælkeallergiger, så det bliver rart at få Be/afkræftiget

Hvis allergitesten imod lægens forventning slet ikke skulle give noget udslag, vil han tjekke om han har for meget mavesyre, men det ville han lige afvente, da det vist ikke skulle være helt rart for marcus, noget med en sonde ned i maven og sådan.

Han lagde dog heller ikke skjul på at det kunne være at vi ikke fandt ud af hvad der er galt. Men det er virkelig dejligt at der er lagt en plan.

Nu skal vi bare vente op til 14 dage før vi får svar på blodprøven.

Tak fordi i læste med så langt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

serinasmor

Drømmer skriver:

Som nogle af jer måske husker har vi døjet meget med at Marcus har Gylpet/kastet op i tide og utide.

Vi har siden dec. holdt ham helt mælkefri, og det har i vis grad også hjulpet en stor del. men ikke helt.

I dag var vi så til undersøgelse på børneambulatoriet. Og det var simpelthen en super læge og sygeplejerske. De var helt enige i at det var et problem med hans opkasten, og hans var også enig i at hans astma eksem er rigtig slemt. (DEJLIGT AT BLIVE TAGET SERIØST)

Vi blev så enige om at Marcus skulle have taget en blodprøve for at se om han HAR allergi, og hvad det måtte være overfor. Vi ved jo ikke med 100% sikkerhed at han er mælkeallergiger, så det bliver rart at få Be/afkræftiget

Hvis allergitesten imod lægens forventning slet ikke skulle give noget udslag, vil han tjekke om han har for meget mavesyre, men det ville han lige afvente, da det vist ikke skulle være helt rart for marcus, noget med en sonde ned i maven og sådan.

Han lagde dog heller ikke skjul på at det kunne være at vi ikke fandt ud af hvad der er galt. Men det er virkelig dejligt at der er lagt en plan.

*suk *

briller vest og sorte(mørke) futter ... en rigtig lille bankmand

håber i finder ud af hvad der er galt

Anmeld

4. april 2011

Lone Jakobsen

hvor ser han koncentreret ud

altid dejligt med en lille opdate

Anmeld

4. april 2011

Bavianis

Drømmer skriver:

Jeg håber virkelig at I finder ud af hvordan det kan være han går og brækker sig, det lille pus (som klart er den sødeste baby herinde - jeg er helt i svime hver gang du ligger billeder ud).

Knus og kram!

Anmeld

4. april 2011

FruEllingsen

Bavianis skriver:

Jeg håber virkelig at I finder ud af hvordan det kan være han går og brækker sig, det lille pus (som klart er den sødeste baby herinde - jeg er helt i svime hver gang du ligger billeder ud).

Knus og kram!

Tak hvor er du sød

Anmeld

5. april 2011

FruEllingsen

nutche skriver:

hvor ser han koncentreret ud

altid dejligt med en lille opdate

at lege med madredskaber er også en af hans store hobbyer hihi

Anmeld

5. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Åhhhhhhhhh håber da i får et svar så i kan få styr på lille Marcus...

Jeg må bare sige han er da bare for nuser.... er helt vild med ham, de der briller .... NÅHHHHHHHHH han er virkelig en lille kær guldklump... han kan du være stolt af....

Hvordan gik det med hans brændmærke i panden?

Anmeld

5. april 2011

FruEllingsen

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg må bare sige han er da bare for nuser.... er helt vild med ham, de der briller .... NÅHHHHHHHHH han er virkelig en lille kær guldklump... han kan du være stolt af....

Du kan tro jeg er stolt  han smelter mit hjerte dagligt

Hehe. ja det grumme brandmærke. det er helet rigtig fint, man kan dog stadig ane hvor det var  men tror ikke man ligger mærke til det hvis man ikke ved det. hehe.

Anmeld

5. april 2011

FruEllingsen

Oliver&Troia <3 skriver:

Hehe. ja det grumme brandmærke. det er helet rigtig fint, man kan dog stadig ane hvor det var  men tror ikke man ligger mærke til det hvis man ikke ved det. hehe.

Anmeld

5. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Drømmer skriver:

Kan i hvert fald intet se på billedet

Men F*****CK han er da for lækker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.