Fisher Price aktivitets legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. april 2011

bullerbassen

DLM skriver:

hvis der kører bus der til er det intet problem ellers kan det være vi kan låne svigerfars bil

Finder lige ud af det i eftermiddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

DLM

bullerbassen skriver:

Finder lige ud af det i eftermiddag

super

Anmeld

6. april 2011

bullerbassen

DLM skriver:

super

Har ikke glemt dig men muligvis skal vi selv til svenstruo søndag . Men finder først ud af det i morgen eftermiddag.

Mine store drenge skal muligvis spille fodbold kamp & så kan vi lige så godt selv smide den forbi. Men da de i prinsippet er for gammel for vi først besked til træning i morgen.

Ellers høre jeg lige min bror

Anmeld

7. april 2011

DLM

bullerbassen skriver:

Har ikke glemt dig men muligvis skal vi selv til svenstruo søndag . Men finder først ud af det i morgen eftermiddag.

Mine store drenge skal muligvis spille fodbold kamp & så kan vi lige så godt selv smide den forbi. Men da de i prinsippet er for gammel for vi først besked til træning i morgen.

Ellers høre jeg lige min bror

helt i orden det lyder super

Anmeld

7. april 2011

bullerbassen

DLM skriver:

helt i orden det lyder super

Hej igen

Drengene skal til Svenstrup og spille kamp lørdag formiddag, de er færdig til middag ca. Og manden vil gerne tage den med til Aaalborg. Hvis I så kunne komme og hente den et sted i kunne mødes .. Evt ved storcenter ??

Anmeld

8. april 2011

DLM

bullerbassen skriver:

Hej igen

Drengene skal til Svenstrup og spille kamp lørdag formiddag, de er færdig til middag ca. Og manden vil gerne tage den med til Aaalborg. Hvis I så kunne komme og hente den et sted i kunne mødes .. Evt ved storcenter ??

hej.

Okay skønt jo det tror jeg ikke skulle være noget problem, vi kan godt sige storcentret

Anmeld

8. april 2011

bullerbassen

DLM skriver:

hej.

Okay skønt jo det tror jeg ikke skulle være noget problem, vi kan godt sige storcentret

Super kan du ikke sende dit nummer i PB så kan han skrive når de kører derfra ???

Anmeld

8. april 2011

bullerbassen

RESERVERET

Anmeld

15. april 2011

bullerbassen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.