Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Piger.
Hvornår fik jeres børn klippet deres små lokker for første gang?
Gjorde i det selv, eller var i ved frisør med dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine børn er altid blevet klippet hos frisør...de skal ikke ligne små pillede æg eller straffefanger og det ville de ende med for jeg ville kun kunne en maskine...så de er klippet ved frisør...den ældste var 17 mdr. og de to yngste 5 mdr.
hmmm .. serina fik klippet pandehår første gang da hun var 5 mdr (måske) hun kunne ikke længere se noget ... farmand gjorde det .. skævt og ALT for kort .. men hun kunne heller ikke sidde eller noget så det var bare om at gribe en lok og klippe ..
hun fik klippet pandehår en enkelt gang igen inden vi klippede det hele ( det filtrede helt enormt meget og ALT for nemt) da hun var ca 13 mdr ... de små mørke krøllede spidser (babyhår) forsvandt med den klipning og man skulle nærmest tro vi havde farvet hår på hende ... det blev 5 toner lysere med den klipning ...
men alle gangene har vi gjort det selv ... ikke hver gang har været lige vellykket det vokser ud igen
serinasmor
Mine drenge var pilskaldede de første par år, så blev ikke klippet før de var 2½, og mit gæt vil være, at det var hjemme med maskine.
Lærke blev klippet, da hun var 8 mdr, og fik klippet 10 cm af i nakken. Jeg var i mødregruppe med en frisør, så det ordnede hun lige midt i amning og bleskift
jeg tyndede lidt ud i den voldborg frisure Noah havde fået sig med en kam og saks da han var 3mdr gammel... ellers er det min søster som er frisør der klipper ham.. han var vel 8mdr første gang, så lidt over 1år.. han får klippet mindst hver 3. mdr siden han var 8mdr gammel.
Amalie blev klippet 1. gang da hun var 8 mdr. Det var hendes faster, som er frisør, der klippede hende ..
Thomas er 7 mdr men der går vist lige et stk tid inden det er hans tur
Daniel blev klippet første gang da han var 11mdr og det var ved frisør han har så meget hår jeg ikke tør selv og 3mdr efter blev han sku igen og han får da taget meget af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128