2 strenger, måske? s;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.607 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har lige prøvet noget MEGET mærkeligt!

Vi har forsøgt i snart 1år, at blive gravid, jeg har droppet i en længere periode, at tage alle de tests hele tiden og nyde tiden vi har sammen, uden at tænke og snakke en hel masse om projekt baby.. Så har jeg været utroligt træt og følt min krop har løbet et maraton her weekenden over, så tænkte jeg, at jeg hellere måtte tage en test og se om det kunne være det..

Der gik noget tid før den negative streng kom (plejer at komme ligeså snart min urin røre den), men da den negative streng kom, smid jeg den ud, så lidt tid efter kom jeg til at tænke jeg hellere måtte kigge efter også var der en svag positiv streng, MEGET mærkelig følelse! Gik ned og viste den til min kæreste (midt i aftensmaden, tihi ) og han kunne også sagtens se den positive streng, nu ved jeg ikke hvad jeg skal tro?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Anonym trådstarter

Ups, streg

Anmeld

4. april 2011

Snefnug1984

Det kommer jo an på hvornår stregen er kommet... hvis den er kommet efter 5 min. kan du ikke stole på den... så du må igang med en ny, UDEN at smide den ud..

Anmeld

4. april 2011

Mille83

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige prøvet noget MEGET mærkeligt!

Vi har forsøgt i snart 1år, at blive gravid, jeg har droppet i en længere periode, at tage alle de tests hele tiden og nyde tiden vi har sammen, uden at tænke og snakke en hel masse om projekt baby.. Så har jeg været utroligt træt og følt min krop har løbet et maraton her weekenden over, så tænkte jeg, at jeg hellere måtte tage en test og se om det kunne være det..

Der gik noget tid før den negative streng kom (plejer at komme ligeså snart min urin røre den), men da den negative streng kom, smid jeg den ud, så lidt tid efter kom jeg til at tænke jeg hellere måtte kigge efter også var der en svag positiv streng, MEGET mærkelig følelse! Gik ned og viste den til min kæreste (midt i aftensmaden, tihi ) og han kunne også sagtens se den positive streng, nu ved jeg ikke hvad jeg skal tro?

Må vi se billede? 

Anmeld

4. april 2011

Holbæktrunten

Jeg vil mene at du er gravid  Hvor langt skulle du være henne?

OG et forsigtigt tillykke 

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Ved ikke om jeg skal vente til, det er med morgenurin?

Ved ikke hvor langt jeg er henne, hvis det er rigtigt, for har ikke haft min mens i flere måneder

Anmeld

4. april 2011

mortilfreja

Uh spændende.. Har du et billede af testen??

Anmeld

4. april 2011

MissGeoh

Må vi se et billede? Det er vist nemmest at dømme efter..

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Den er ikke nem at tage et billed af, ved ikke om det er min mobil der er åndssvag

Anmeld

4. april 2011

MissGeoh

Anonym skriver:

Den er ikke nem at tage et billed af, ved ikke om det er min mobil der er åndssvag

Prøv så godt du kan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.