babys lort (klamt ;) )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Mor Christa

Hello ladies..
Okay.. det mærkeligste er så hændt nu.. jeg skulle skifte Victors ble for nogle timer siden - for det første var han ret længe om at presse den ud, for det andet, da jeg så kommer ud til puslepladsen og skal skifte ham er hans lort sådan helt stift og tykt... OG ARMYGRØNT???!?!?!!!? Sådan helt grå-grøn agtig.. Og så lugtede den total syrligt .. Hmm.. det havde jeg alligevel aldrig set før.. Må den godt se sådan ud ? og så en halv time senere lavede han en lille ble mere - her var den den velkendte babyble - orange og lidt grynet.. Bum bum..
Han får MM, suppl. af MME og en lille smule grød.. Så får han også majsvælling lige inden han skal sove om aftenen...
Han er 4 måneder.
HJÆLP

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Mor til prinsessen :-)

MissChrista skriver:

Hello ladies..
Okay.. det mærkeligste er så hændt nu.. jeg skulle skifte Victors ble for nogle timer siden - for det første var han ret længe om at presse den ud, for det andet, da jeg så kommer ud til puslepladsen og skal skifte ham er hans lort sådan helt stift og tykt... OG ARMYGRØNT???!?!?!!!? Sådan helt grå-grøn agtig.. Og så lugtede den total syrligt .. Hmm.. det havde jeg alligevel aldrig set før.. Må den godt se sådan ud ? og så en halv time senere lavede han en lille ble mere - her var den den velkendte babyble - orange og lidt grynet.. Bum bum..
Han får MM, suppl. af MME og en lille smule grød.. Så får han også majsvælling lige inden han skal sove om aftenen...
Han er 4 måneder.
HJÆLP

Knus

Jeg har hørt man ikke skal gå så højt op i farven.....
Min datters afføring kan også godt se forskellig ud (farven)
Ellers prøv at ring til læge/sp hvis du er i tvivl :-)

Jeg ville først være bekymret hvis han ikke ville spise eller var skidt tilpas osv...

Anmeld

4. april 2011

Maja_4000

Altså Carolines er altid grønt ? :b

Anmeld

4. april 2011

Mor til prinsessen :-)

MissChrista skriver:

Hello ladies..
Han er 4 måneder.
HJÆLP

Knus

måske er det vællingen, hvis du lige er startet på det? han er jo ikke så gammel :-)

Anmeld

4. april 2011

Mor Christa

Mor til prinsessen :-) skriver:

måske er det vællingen, hvis du lige er startet på det? han er jo ikke så gammel :-)

jep jep, er lige startet på det.. og er også lige startet på grøden.. Han får jo næsten ingen ting af det.. Og vælling er heller ikke meget han får ned. ;P Det kan godt være

Anmeld

4. april 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Altså Carolines er altid grønt ? :b

hhihi victors er normalt altid orange og gryndet.. men altså.. Det var sådan en underlig farve grønt og mega tykt .. Hmm

Anmeld

4. april 2011

Den lykkelige

Nu er min datter kun lidt over 5 uger.. Men hun havde præcis det samme forleden.. Vi stod bare og gloede i den ble.. hun brokkede sig også da den skulle ud.. og den var også sådan grøn/grå i det.. Læste på nettet at det kunne ske hvis de havde ondt  maven.. Så ved ikke om det kunne være det..

Anmeld

4. april 2011

2babygirls

MissChrista skriver:

Hello ladies..
Han er 4 måneder.
HJÆLP

Knus

Madeleine har fået grød og mos siden hun var 4 mdr, altså i 2 mdr nu, og hendes er altid armygrøn eller orange.. afhængig af maden hun får

Anmeld

4. april 2011

Mor Christa

milopilo skriver:

Nu er min datter kun lidt over 5 uger.. Men hun havde præcis det samme forleden.. Vi stod bare og gloede i den ble.. hun brokkede sig også da den skulle ud.. og den var også sådan grøn/grå i det.. Læste på nettet at det kunne ske hvis de havde ondt  maven.. Så ved ikke om det kunne være det..

Uhm.. Måske :O Han brokkede sig hvert flald også mens han lavede den ;P .. det kan da godt være :O

Anmeld

4. april 2011

Mor Christa

Tina&Martin skriver:

Madeleine har fået grød og mos siden hun var 4 mdr, altså i 2 mdr nu, og hendes er altid armygrøn eller orange.. afhængig af maden hun får

Pyha - super at det ikke er helt unormalt Havde bare aldrig set den farve bæ før ;P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.