Sliktrang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Malene76

Hvad gør I når sliktranger kommer over jer? Nogle gode bud på erstatning? Er virkelig meget glad for slik!

MVH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Dinna88

Nødder!

Anmeld

4. april 2011

Sphynxlover

Jah jeg spiser det - masser af det endda - og vupti så er trangen væk

Anmeld

4. april 2011

Snefnug1984

Nødder og rosiner vendt i alm. kakao, figenstænger med nødder, tørrede dadler 

Ellers kan jeg varmt anbefale Krom tilskud som tager sukkertrangen

Anmeld

4. april 2011

..

Läkerol

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Malene76 skriver:

Hvad gør I når sliktranger kommer over jer? Nogle gode bud på erstatning? Er virkelig meget glad for slik!

MVH Malene

Jeg elsker kage og slik samt sodavand

Men jeg prøver at spise agurk, gullerod, bananer, bladselleri og i den stil. Hvis det ikke er godt nok bliver det light slik

Anmeld

4. april 2011

Malene76

Tusind tak til alle for jeres svar.

Anmeld

4. april 2011

Holbæktrunten

Bananer skulle være enormt godt...

Ellers er jeg stor fan af varm kakao lavet på skummetmælk og med flydende sødemiddel i stedet for sukker 

Anmeld

4. april 2011

otlitrom

Jeg prøver med frugt, inden jeg går ombord i chokoladen.. Nogle gange er det sødt nok, så tager det trangen.

For meget frugt er heller ikke godt, men jeg vil hellere spise lidt for meget frugt end jeg vil spise for meget chokolade, chips eller drikke sodavand Det holder så bare ikke helt, nu hvor jeg er gravid

Anmeld

4. april 2011

Malene76

kitty skriver:

Jeg prøver med frugt, inden jeg går ombord i chokoladen.. Nogle gange er det sødt nok, så tager det trangen.

For meget frugt er heller ikke godt, men jeg vil hellere spise lidt for meget frugt end jeg vil spise for meget chokolade, chips eller drikke sodavand Det holder så bare ikke helt, nu hvor jeg er gravid

Lyder som en god plan.  Men ja sommetider kan alle ens gode intentioner ryge direkte ud af vinduet og sukkermonsteret vinder.

Kan forestille mig at en graviditet godt kan gøre lysterne til forskellige ting mere udtalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.