Skriger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Anonym trådstarter

Min to mdr gamle datter skriger og skriger når jeg prøver og vil amme hende. Hun spiste sidst ca kl 9.00 og jeg har prøvet og ligge hende til et par gange, men hun skriger bare ind i den, sparker og river. Nu ligger hun og halv sover og jeg føler jeg sulter hende, men kan bare ikke ligge hende til. Her de sidste par dage har hun bedt om mad ca hver 2. - 3. time. Hvad kan jeg gøre, er hun ved og være syg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Min to mdr gamle datter skriger og skriger når jeg prøver og vil amme hende. Hun spiste sidst ca kl 9.00 og jeg har prøvet og ligge hende til et par gange, men hun skriger bare ind i den, sparker og river. Nu ligger hun og halv sover og jeg føler jeg sulter hende, men kan bare ikke ligge hende til. Her de sidste par dage har hun bedt om mad ca hver 2. - 3. time. Hvad kan jeg gøre, er hun ved og være syg?

Det gjorde min søn også i en kort periode.. Han er en meget nem og rolig baby og det viste sig da også at være maveonde der gjorde at han sparkede og rev når han blev lagt til.. Prøv evt. at snakke med SP om det - du kan prøve at ligge hende til når SP er der?
Håber i finder en løsning

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Hun er også begyndt og sove meget uroligt, det er ikke 12 timer som lægen ellers siger. Hvad gør jeg nu, det er jo mange timer siden?

Anmeld

4. april 2011

sismofutten

Du må endelig ikke stresse, for det kan den lille hurtigt mærke - og hun skal nok spise, når hun bliver sulten..

Giv hende noget tryghed, evt. lidt vand af en sutteflaske og så se om du ikke kan få fat på din sundhedsplejeske, ellers ville jeg lige give lægen et kald..

Men ingen panik - og det der med at de skal sove 12 timer er altså meget forskelligt, så det skal du nødvendigvis ikke gå alt for meget op i..

Træk vejret - jeg håber og tror at det "bare" er et lille tigerspring :-)

Anmeld

4. april 2011

Tulle28

Prøv at læse på ammenet.dk, der kan du finde svar på alt vedr. amning 

Men vil hun spise hver 3.-4. time? For det er da helt fint i den alder.

Og det der med at sove 12 timer - mener du i streg? For det tror jeg er de færreste forundt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.