"Akut" scanning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Mira0911

Jeg har lovet at give en update! 

Jeg skulle idag på sygehuset og scannes for at finde ud af, hvorfor jeg bløder... 

Hver gang der er kommet en blødning er jeg straks bekymret - Det er ikke lige noget man sådan lige kan vænne sig til... 

Jeg bliver kaldt ind og snakker med en læge og en scannings dims er også tilstede, så hun kan skrive i min journal... 

Jeg skulle scannes i skeden - Havde jeg også regnet med, hvor de også vil kunne finde det bedste svar... Lægen vil tjekke om der skulle ske og være noget løst fra moderkagen, hvilket der ikke var.. Hun kunne ikke finde nogle blodansamlingere eller noget... Trods blødningerne, har lillepigen det godt, hun sidder på sin rumpe og tramper imod min livmoder med sine fødder, det viste lægen på scanningen... 

Så beskeden fra lægen: Dorthe du må indordne dig efter at din graviditet er som den er, og mere kan der gøres. Det er meget normalt at bløde under en graviditet, så jeg kan være meget rolig, så længe der ikke er smerter eller veer blandet sammen med smerter.... 

Det var den lovede update til Jer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Karo

Det var da dejlige nyhder

Godt der ikke var noget i vejen med lillepigen.

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Karo skriver:

Det var da dejlige nyhder

Godt der ikke var noget i vejen med lillepigen.

Jeg blev og er også meget mere rolig nu...

Den korrekte kommentar lægen sagde var: Jeg var en kvinde der var lidt for pylret og hormonfyldt og bare skulle indordne mig efter at min graviditet bare er sådan nu... 

Det er svært at vænne sig til alligevel, selvom man har set og fået at vide at alt er fint derinde... 

Anmeld

4. april 2011

Karo

MoarJ skriver:

Den korrekte kommentar lægen sagde var: Jeg var en kvinde der var lidt for pylret og hormonfyldt og bare skulle indordne mig efter at min graviditet bare er sådan nu... 

Det er svært at vænne sig til alligevel, selvom man har set og fået at vide at alt er fint derinde... 

Det kan jeg godt forstå.

Jeg har en veninde der plet blødte gennem hele hendes graviditet. Så nogle kvinder bløder lidt, mens andre ikke gør.

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Karo skriver:

Det kan jeg godt forstå.

Jeg har en veninde der plet blødte gennem hele hendes graviditet. Så nogle kvinder bløder lidt, mens andre ikke gør.

Ja og det er jo helt normalt. Det er meget svært at vænne sig til... 

Anmeld

5. april 2011

Milka

MoarJ skriver:

pylret!?  håber den kommentar går ind af det ene og ud af det andet øre hos dig.

NÅ - men så er det bare om at forholde sig i ro og slappe af!! dejligt at den lille har det godt 

hvor længe har du forresten vidst det er en pige, er det ikke tidligt at få det at vide?

Anmeld

5. april 2011

Lilac

Hvor dejligt alt var som det skulle være 

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Milka skriver:

pylret!?  håber den kommentar går ind af det ene og ud af det andet øre hos dig.

NÅ - men så er det bare om at forholde sig i ro og slappe af!! dejligt at den lille har det godt 

hvor længe har du forresten vidst det er en pige, er det ikke tidligt at få det at vide?

Du kan tro det fløj lige gennem det ene og ud af det andet øre... Jeg synes jo det var en tosset læge... 

Det bliver en laaang ventetid helt til september... 

Jeg var til en betalt kønsscanning da jeg var 14+4 hos Scanningsjordemoderen.dk De kan scanne køn fra man er 14+0... 

Så derfra ved jeg at det er en pige... 

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Lilac skriver:

Hvor dejligt alt var som det skulle være 

Meget... Har ikke kunne forstå at det skulle tage dem så lang tid at finde ud af.. Ved godt jeg blev scannet for 3 uger siden, ved en styrtblødning... Men efterfølgende, har alle læger sagt, at der er ikke noget at gøre når der ikke er smerter... 

Dejligt at få bekræftet at alt er som det skal være... 

Anmeld

5. april 2011

<3

Knus smukke!

Godt at alting er ok! Men hold da op - der er altså noget helt forkert ved tanken om at bløde under en graviditet derfor ville jeg også panikke lidt hver gang hvis det var mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.