Nå så er det vist til til at opdatere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

82Miraklet

Hej Piger...

Syntes nu det kunne være tid til at få opdateret det hele lidt...

Naija vokser og vokser og snakker rigtigt meget.. har styr på næsten alle farverne... Hun er så dygtig til selv at tage overtøj og sko på og nyder selv at få lov... Hun rydder op hver gang hun har leget med noget og så er hun VILD MED DANS !!!! hun danser rundt og tysser på os hvis vi snakker... Stille danser siger hun så....

Hun er også meget opmærksom på at der er en baby i mors mave... hun kysser maven og siger godmorgen og godnat.. Sovet godt ?? og ligger øret til maven.... Hun har hjulpet med at gøre baby´s seng klar på værelset og nu putter hun dukken og siger.. Der baby sove når den kommer ud af mors mave... og ja det må jeg jo give hende ret i...

Jeg selv ligger hjemme med svær bækkenløsning og afkortet livmoderhals, så det er ikke meget jeg kommer ud, desværre.. men så er det jo dejligt der findes en side som denne...

Det var lidt nyt herfra..
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

st

Jamen skønt skønt. Allerde 24. uge. Det er vildt. Det sidste jeg kan huske, var at du var i uge 9. Gud hvor går det stærkt. Det er spændende, og hvor er det dejligt at Naija er så spændt på baby. Det må være hyggeligt.

Lyder til at Naija er rigtig dygtig. En rigtig lille pige.

Håber du klarer dig igennem bækkenløsningen. Har hørt det er slemt.

st.

Anmeld

23. oktober 2008

82Miraklet

Hej st...

Tak fordi du tog dig tid til at besvare mit indlæg, det betød meget.

Det er nu hyggeligt at være gravid igen og tiden går egentlig også stærkt, men det er pokkers hårdt med den bækkenløsning og andre komplikationer jeg døjer med.. men alligvel tager den ene dag den anden...

Knus

Anmeld

23. oktober 2008

Heidimed lea

hej skønt i trives.. Naija er vist en glad og livlig pige som Lea, sikke en herlig alder de har lige nu.

vokser den lille som den skal nu
knus Heidi

Anmeld

23. oktober 2008

82Miraklet

Hej heidi..
Ja det er en super dejlig alder de har nu...

Den lille ligger stadig i den meget lave ende str mæssigt.. og når vi når december vil de igen tage det op om den skal ud noget før... Både pga mig og dens bedste...

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.