Read the baby, not the books.
Hej alle jer dejlige Kvinder!
nu synes jeg godt nok det er ved at blive tungt med den mave! og for at det ikke skal være løgn, er de første srækmærker kommet frem på mit maveskind, men for at gøre det lidt sjovt kan jeg fortælle hvordan jeg fandt ud af det:
Jeg var i bad, efter badet stod jeg og beundrede min fine mave, og kiggede så under navlen for at se om den der streg der har været der lang tid var blevet mere tydelig, hvad tror i der så hoppede i øjnene på mig!? STRÆKMÆRKER, mit værdste maridt! jeg skyndte at tage lidt tøj på og hoppede panisk ind i stuen, hvor min dejlige mand befandt sig, og sagde SE HAR DU SET JEG HAR FÅET STRÆKMÆRKER!!!!! han kiggede på mig, og så min mave, og så mig igen, og sagde svask, JA dem har jeg da opdaget..... som om det var noget der bare altid har været der! så sagde jeg: OG DU HAR IK SAGT NOGET! så svarede han lige så dvask, nej da, dem troede jeg da du havde set selv, og hvis du ikke havde ville jeg da ikke være den der fortalte dig det... men du er nu smuk alligevel.
Kunne da ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over hans kølighed over for min stakkels hud, men samtidig være lidt sur over han havde set dem uden at sige det...
Nå men nu er de der altså, det høre med til graviditeten... Men nøj hvor bliver det godt når lille fyren melder sin ankomst, jeg glæder mig utrolig meget til at få min krop tilbage, jeg kan snart ikke nå mine egne ben og fødder mere, og det tager en krig at få sko på 
-Skovrup
Anmeld