søvn problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Hej alle jer dejlige Kvinder!

nu synes jeg godt nok det er ved at blive tungt med den mave! og for at det ikke skal være løgn, er de første srækmærker kommet frem på mit maveskind, men for at gøre det lidt sjovt kan jeg fortælle hvordan jeg fandt ud af det:

Jeg var i bad, efter badet stod jeg og beundrede min fine mave, og kiggede så under navlen for at se om den der streg der har været der lang tid var blevet mere tydelig, hvad tror i der så hoppede i øjnene på mig!? STRÆKMÆRKER, mit værdste maridt! jeg skyndte at tage lidt tøj på og hoppede panisk ind i stuen, hvor min dejlige mand befandt sig, og sagde SE HAR DU SET JEG HAR FÅET STRÆKMÆRKER!!!!! han kiggede på mig, og så min mave, og så mig igen, og sagde svask, JA dem har jeg da opdaget..... som om det var noget der bare altid har været der! så sagde jeg: OG DU HAR IK SAGT NOGET! så svarede han lige så dvask, nej da, dem troede jeg da du havde set selv, og hvis du ikke havde ville jeg da ikke være den der fortalte dig det... men du er nu smuk alligevel.

Kunne da ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over hans kølighed over for min stakkels hud, men samtidig være lidt sur over han havde set dem uden at sige det... 

Nå men nu er de der altså, det høre med til graviditeten... Men nøj hvor bliver det godt når lille fyren melder sin ankomst, jeg glæder mig utrolig meget til at få min krop tilbage, jeg kan snart ikke nå mine egne ben og fødder mere, og det tager en krig at få sko på 

-Skovrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

SimoneL

Haha! Stakkels mand, hvad skulle han dog sige? Jeg kan i hvert fald forestille mig, at jeg ville bide hovedet af min mand - hvis han på nogen måde kommenterede mit udseende, uden at det handlede om hvor fantastisk smuk jeg ser ud (altid og hele tiden) og at man da overhovedet ikke kan se de der ekstra 13 kg.

Ja, jeg lever af selvbedrag og nej, jeg har ingen strækmærker (set. endnu.)

Jeg så en herinde kalde strækmærkerne for smilerynker. Det gør dem (måske) lidt mere spiselige?

Anmeld

4. april 2011

Skovrup

SimoneL skriver:

Haha! Stakkels mand, hvad skulle han dog sige? Jeg kan i hvert fald forestille mig, at jeg ville bide hovedet af min mand - hvis han på nogen måde kommenterede mit udseende, uden at det handlede om hvor fantastisk smuk jeg ser ud (altid og hele tiden) og at man da overhovedet ikke kan se de der ekstra 13 kg.

Ja, jeg lever af selvbedrag og nej, jeg har ingen strækmærker (set. endnu.)

Jeg så en herinde kalde strækmærkerne for smilerynker. Det gør dem (måske) lidt mere spiselige?

jeg kan godt forstå ham det jo ikke det, men altså 

Det er nu dejligt at være gravid, men glæder mig til at se resultatet af alt det slid og slæb  og nu ingen søvn om natten 

Anmeld

4. april 2011

SimoneL

Fru. Skovrup skriver:

jeg kan godt forstå ham det jo ikke det, men altså 

Det er nu dejligt at være gravid, men glæder mig til at se resultatet af alt det slid og slæb  og nu ingen søvn om natten 

Og man ved jo bare, at det der med søvnen ikke ligefrem bliver lettere efter fødslen.

Men jeg har nu et par gange taget mig selv i at tænke det samme: ...

"Årh, når jeg ikke er gravid mere skal jeg bare sove HELE natten!"

Hmm... Lidt naivt, nok

Anmeld

4. april 2011

Skovrup

SimoneL skriver:

Og man ved jo bare, at det der med søvnen ikke ligefrem bliver lettere efter fødslen.

Men jeg har nu et par gange taget mig selv i at tænke det samme: ...

"Årh, når jeg ikke er gravid mere skal jeg bare sove HELE natten!"

Hmm... Lidt naivt, nok

jeg er godt nok spændt på hvordan det kommer til at blive, når den lille kommer ud....

Anmeld

5. april 2011

moars

ja kan kun "hyle" i kor...Sidder også her kl. bæ og har en 2-årig med krudt i måsen der gerne ser havregrød på bordet og sjov højgravid mor om et par timer....og først der bliver MOAR træt!

Og faktisk er det værst med det natterenderi/venderi, når jeg ikke har fået hvilet mig til middag. (mig som aldrig sover til middag ellers - heller ikke under første graviditet)

Og så er vi lige igang med at flytte også

Priser mig lykkelig for min skønne mand, og glæder mig som jer andre til at føde...Synes jeg havde et fantastisk overskud sidste gang efter jeg havde født...HÅBER så bestemt det samme gør sig gældende denne gang.

Øhh godmorgen eller godnat

Anmeld

5. april 2011

SimoneL

moars skriver:

ja kan kun "hyle" i kor...Sidder også her kl. bæ og har en 2-årig med krudt i måsen der gerne ser havregrød på bordet og sjov højgravid mor om et par timer....og først der bliver MOAR træt!

Og faktisk er det værst med det natterenderi/venderi, når jeg ikke har fået hvilet mig til middag. (mig som aldrig sover til middag ellers - heller ikke under første graviditet)

Priser mig lykkelig for min skønne mand, og glæder mig som jer andre til at føde...Synes jeg havde et fantastisk overskud sidste gang efter jeg havde født...HÅBER så bestemt det samme gør sig gældende denne gang.

Efter jeg gik på barsel har jeg lært at holde min middagslur hellig. Ellers bliver jeg bare sær og sur Så jeg regner også med at tage lur sammen med baby efter fødslen. Og så må opvasken altså bare vente en gang i mellem.

Og ingen bør være vågen kl 4.30. Din stakkel

Anmeld

5. april 2011

moars

tak og er "på'en" igen

Ja det er med at lytte når kroppen fortæller, og den har godt nok fortalt meget under denne graviditet - puha hvor jeg glæder mig til han kommer ud!

Anmeld

5. april 2011

Skovrup

moars skriver:

puha, føler med dig, og jeg har ikke engang en lille unge jeg skal passe ved siden af min meget gravide mave!

du har en lille én, flytning OG graviditet! Hatten af for dig 

Anmeld

5. april 2011

moars

Fru. Skovrup skriver:

puha, føler med dig, og jeg har ikke engang en lille unge jeg skal passe ved siden af min meget gravide mave!

du har en lille én, flytning OG graviditet! Hatten af for dig 

vi har nok alle hver vores.....men hvor er det oplivende når man læser om at flere er begyndt at føde de små mirakler rundt omkring - så fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.