Barnevognspude sælges billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.620 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Laulund87

130 kr inkl!

Super til barnet der ikke sidder helt stabilt endnu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Laulund87

17. april 2011

L-Mortil3

Bruger man den i stedet for at klappe, den der klap op der er i bunden af barnevognen? Eller er det en man bruger inden de kan bruge "klappen"?

Den ser smart ud!

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Åh det var lige præcis den jeg gerne ville have, var ved at købe den i sidste uge men så fandt jeg en i genbrug til 20 kr

Men ja i stedet for at bruge klappen og nogle ligger jo en dyne i ryggen men denne her er jo super smart og effektiv og en god investering

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Åh det var lige præcis den jeg gerne ville have, var ved at købe den i sidste uge men så fandt jeg en i genbrug til 20 kr

Men ja i stedet for at bruge klappen og nogle ligger jo en dyne i ryggen men denne her er jo super smart og effektiv og en god investering

Anmeld

17. april 2011

Laulund87

Line&Liam skriver:

Bruger man den i stedet for at klappe, den der klap op der er i bunden af barnevognen? Eller er det en man bruger inden de kan bruge "klappen"?

Den ser smart ud!

Man kan både bruge den med klappen oppe og uden. Barnet ligger jo bare næsten ned uden

Anmeld

17. april 2011

Laulund87

kiwifrugten skriver:

Anmeld

17. april 2011

L-Mortil3

Laulund87 skriver:

Man kan både bruge den med klappen oppe og uden. Barnet ligger jo bare næsten ned uden

Nååå hvor smart!

(Herhjemme bruger vi nemlig babysækkestolen, og det er da til tider ret besværligt).

Den må jeg lige tygge på et par timer, om jeg kan undvære at eje sådan en

Anmeld

17. april 2011

Laulund87

Line&Liam skriver:

Nååå hvor smart!

(Herhjemme bruger vi nemlig babysækkestolen, og det er da til tider ret besværligt).

Den må jeg lige tygge på et par timer, om jeg kan undvære at eje sådan en

Du kan bestemt ikke undvære den Ej vi har været glade for den, så det må du hellere tænke over

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.