Mad til bryllup ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Ploffer

Hej alle 

Min dejlige kæreste og jeg skal jo giftes til sommer.... Og jeg kan bare ikke finde ud af hvad vi gør med hensyn til mad  

Er der nogle af jer der kan anbefale et lækkert sted ( på Sjælland ) at bestille maden? 

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Karo

Vi har fået herfra et par gange og har kun været tilfredse

http://www.rosmarincatering.dk/

Anmeld

4. april 2011

Ploffer

Karo skriver:

Vi har fået herfra et par gange og har kun været tilfredse

http://www.rosmarincatering.dk/

Ok tak.... det lyder også rigtig lækkert 

Anmeld

4. april 2011

Ploffer

Er der slet ikke flere der har nogle gode forslag? 

Anmeld

4. april 2011

hellek1984

Hej jeg kan varmt anbefale madministeriet.dk de ligger på østerbro. Jeg fik mad til min søsters polterabend hvor vi bestilte en masse forskellige tapas. Det var helt sublimt lækkert, kom til tiden og med smil.. De var også rigtig søde og forstående da vi kom med mange ændringer til deltager antallet.  De laver også forskellige tre retters menuer og buffet.

Anmeld

4. april 2011

JulieE

Vi har de sidste 2 år fået vores ntårs menu fra Cofoco (www.cofoco.dk) og det er suuuper lækkert. Jeg er ret sikker på de også laver catering til bryllupper

Ellers erd et jo også en mulighed at hyre en kok direkte til at tage sig af maden

Anmeld

4. april 2011

hellek1984

Hej jeg kan varmt anbefale madministeriet.dk de ligger på østerbro. Jeg fik mad til min søsters polterabend hvor vi bestilte en masse forskellige tapas. Det var helt sublimt lækkert, kom til tiden og med smil.. De var også rigtig søde og forstående da vi kom med mange ændringer til deltager antallet.  De laver også forskellige tre retters menuer og buffet.

Anmeld

19. december 2011

Lulu44

hellek1984 skriver:

Firmaet har skiftet navn til Madkonceptet. Ejeren er den samme og de ligger stadig i Lipkesgade på Østerbro. se evt. deres nye hjemmeside www.madkonceptet.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.