Vores hus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Karo

idamaria83 skriver:

Hvor er det bare et LÆKKERT hus I har fået jer Katja....og øh...rod...hvor?!!

Jeg er et kæmpe ordens menneske og kan ikke klare der står ting og flyder. Jeg elsker vores køkken, men er ikke helt tilfreds med alt det "lort" der står og fylder på bordet. I min verden er det rod. Jeg har sagt til Martin at vi skal have styr på det køkken men der sker lige som ikke rigtigt noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Ida.

Karo skriver:

Jeg er et kæmpe ordens menneske og kan ikke klare der står ting og flyder. Jeg elsker vores køkken, men er ikke helt tilfreds med alt det "lort" der står og fylder på bordet. I min verden er det rod. Jeg har sagt til Martin at vi skal have styr på det køkken men der sker lige som ikke rigtigt noget.

Pyh godt du ikke bor sammen med mig

Anmeld

4. april 2011

sarahb

jeg vil se

Anmeld

4. april 2011

sarahb

hvor er det bare MEGA lækkert.. Elsker jeres køkken og alt det plads der er omkring...

Anmeld

4. april 2011

anna-jonas

Please.....................!!

Anmeld

4. april 2011

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Så har jeg endelig fået taget billeder at huset indenfor.

De ligger i et lukket album så skrive endelig for koden.

Der roder lidt.............det må i se bort fra.

jeg vil os seeeeeee

Anmeld

5. april 2011

oo

jeg vil herregerne se!

hilsen det nysgerrige næsehorn

Anmeld

5. april 2011

oo

det er virkelig lækkert, Karo! dejligt lyst og så de store åbne rum!! store åbne rum er på top tre listen over ting der skal være i vores næste hus!! jeg er ved at blive vanvittig af alle de her små rum vi har nu, jojo, det er mægtig hyggeligt, men kan kan fx ikke lige presse lidt flere rundt om spisebordet hvis man blir 8 istedet for 6, der kan KUN være 6 i rummet

og så er du bare så sindssygt stilsikker, det er en fryd for øjet at kigge i dine rum

Anmeld

5. april 2011

Karo

Tjuhl skriver:

det er virkelig lækkert, Karo! dejligt lyst og så de store åbne rum!! store åbne rum er på top tre listen over ting der skal være i vores næste hus!! jeg er ved at blive vanvittig af alle de her små rum vi har nu, jojo, det er mægtig hyggeligt, men kan kan fx ikke lige presse lidt flere rundt om spisebordet hvis man blir 8 istedet for 6, der kan KUN være 6 i rummet

og så er du bare så sindssygt stilsikker, det er en fryd for øjet at kigge i dine rum

Tusind tak

Anmeld

5. april 2011

Vinker

Karo skriver:

Så har jeg endelig fået taget billeder at huset indenfor.

De ligger i et lukket album så skrive endelig for koden.

Der roder lidt.............det må i se bort fra.

Jeg vil rigtig gerne kigge indenfor i jeres hjem :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.