Min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.041 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. april 2011

PsychedeliC

Jeg ville lige vise min mave . Den er godt nok ikke så køn men jeg ville også mere for at vise at man kan se at der er sket lidt . Jeg har ikke rigtig styr på vægten da jeg ingen vægt har. Men for nogle uger siden der vejede jeg mig ved en ven og dagen efter ved lægen og vægten sagde 73 kg . Det er ret fedt synes jeg . Før jeg blev gravid vejede jeg 72 kg og da jeg var på det højeste i min graviditet vejede jeg 92 kg(jeg er 170 cm).

Jeg kunne godt tænke mig at komme under de 70 kg da jeg stadig har fedt hist og pist . Selv om det er 9 mdr siden at jeg har født så har jeg stadig den slappe maveskin som i kan se men det må jo bare være det, bare fedtet kommer væk 

De 2 første billeder blev taget om morgnen D. 18/2 og de 2 sidste billeder blev taget i morges 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Troldepussen

Man kan godt se at du har tabt dig lidt, maven "stritter" ikke så meget.

Anmeld

11. april 2011

twinny

synes godt man kan se det...

Klø på, søde.... så når du dine mål....

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

Troldepussen skriver:

Man kan godt se at du har tabt dig lidt, maven "stritter" ikke så meget.

Ja en lille smule . Den ser heller ikke så oppustet ud mere men døjer stadig med hængehud men det går nok aldrig væk. Jeg håber jeg en dag kan blive sommer lækker 

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

Baby-støv skriver:

synes godt man kan se det...

Klø på, søde.... så når du dine mål....

Ja lidt ikke?

Jeg vil så gerne under de 70 kg

Anmeld

11. april 2011

twinny

PsychedeliC skriver:

Ja lidt ikke?

Jeg vil så gerne under de 70 kg

jamen det skal du nok komme.... man bliver også mere motiveret, når man kan se der sker noget...

Giv den gas...

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

Baby-støv skriver:

jamen det skal du nok komme.... man bliver også mere motiveret, når man kan se der sker noget...

Giv den gas...

Ja netop .. jeg kan også se min hud på haven hænger mere nu, før var den fyldt lidt ud .

Jeg skal nok give den gas, jeg har bare ikke gjort det i dag og igår for der grillede jeg hehe. Jeg spiste lidt pasta med tomatsovs til middag og da vi grillede her til aften spiste jeg 3 ostepølser, lidt brød og lidt kartoffelsalat  OG faxe kondi hehe

Anmeld

11. april 2011

twinny

PsychedeliC skriver:

Ja netop .. jeg kan også se min hud på haven hænger mere nu, før var den fyldt lidt ud .

Jeg skal nok give den gas, jeg har bare ikke gjort det i dag og igår for der grillede jeg hehe. Jeg spiste lidt pasta med tomatsovs til middag og da vi grillede her til aften spiste jeg 3 ostepølser, lidt brød og lidt kartoffelsalat  OG faxe kondi hehe

du må løbe nogle ture med dine hunde.... for de pølser....

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

Baby-støv skriver:

du må løbe nogle ture med dine hunde.... for de pølser....

Ja det burde jeg

Anmeld

11. april 2011

Mor til Mike

PsychedeliC skriver:

Jeg ville lige vise min mave . Den er godt nok ikke så køn men jeg ville også mere for at vise at man kan se at der er sket lidt . Jeg har ikke rigtig styr på vægten da jeg ingen vægt har. Men for nogle uger siden der vejede jeg mig ved en ven og dagen efter ved lægen og vægten sagde 73 kg . Det er ret fedt synes jeg . Før jeg blev gravid vejede jeg 72 kg og da jeg var på det højeste i min graviditet vejede jeg 92 kg(jeg er 170 cm).

Jeg kunne godt tænke mig at komme under de 70 kg da jeg stadig har fedt hist og pist . Selv om det er 9 mdr siden at jeg har født så har jeg stadig den slappe maveskin som i kan se men det må jo bare være det, bare fedtet kommer væk 

De 2 første billeder blev taget om morgnen D. 18/2 og de 2 sidste billeder blev taget i morges 

Synes nu du har en sindssyg flot mave eftersom du har været gravid og det hele! du kan sagtens være stolt af den (pæn piercing btw.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.