Problembarnet skriver:
Det gør hun - har været inde og læse om det, men forstår ikke hvorfor hun så ikke kan hmm, tømme ryggen? (kald det hvad du vil?
), som sagt ikke engang et bremse-spor i bleen i går.. eller i morges.. og man kan se der er noget der trykker og hun presser og presser - uden resultat.
- så hvis det ikke er forstoppelse, så ved jeg ikke hvorfor hun ikke kan lave en lorte-ble..?
Så tror jeg ikke, du skal være urolig. Jakob sked på livet løs de første par måneder, men så lige pludselig gik der 5 dage (!) uden så meget som en bremsespor
Jeg var også ret bekymret (Får han for lidt mad? Er han forstoppet? osv.), men læste ligesom dig lidt om det forskellige steder på nettet, og fandt hver gang frem til samme svar: brystbørn kan ikke få forstoppelse. Og så længe barnet trives og stadig laver tunge tissebleer, skal man ikke være bekymret
Dog kan de godt blive lidt urolige op til 'store skidedag' (eller hvad man nu vil kalde det), men nøj, hvor får de optur på, når de er kommet af med det
(Læste faktisk også, at hos nogle børn, kan der gå op til 10 dage mellem afføringer)
Anmeld