babyslynge... hvordan fungere det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Tystys14

Hi hi, har lige brug for noget hjælp, føler mig helt fortabt.  Har lige modtaget en babyslynge med posten, og nu ville jeg jo så prøve den med lillepigen... men men... kan simpelthen ikke finde en logisk måde at manøvre hende ind i den?  Synes bare ikke den giver nogen mening og det er ellers en helt almindelig (simpel) en af slagsen. Altså jeg ved godt hvordan hun skal ligge i den... det er bare lige det at få hende i den, der ikke fungere hi hi.

Så ville lige hører om der er nogle kloge hoveder her inde, der lige kan give mig en hjælpende hånd, til en der virkelig føler sig dum.

Har vedhætet et billede af modellen.

På forhånd tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

sismofutten

Hvad hedder modellen helt præcist - for jeg tænkte at du måske kunne gå på youyube og finde en video der hjælper :-)

Anmeld

4. april 2011

Mettemus

www.slynger.dk er der også ret udførlige beskrivelser af hvordan man bærer sit barn uden at komme til at slå det lidt ihjel.

Knus fra Mette - nybagt ejer af en skildpaddesele til lillemanden

Anmeld

4. april 2011

Tystys14

Mettemus skriver:

www.slynger.dk er der også ret udførlige beskrivelser af hvordan man bærer sit barn uden at komme til at slå det lidt ihjel.

Knus fra Mette - nybagt ejer af en skildpaddesele til lillemanden

YES det lykkes  takker men det kræver vist lidt øvelse  nu ved jeg ikke hovrdan jeg får hende ud af den igen (godt hun er så svær at vække hi hi)... hun er kun lige blevet en måned og er ikke så medgørelig hi hi

Anmeld

4. april 2011

Zeus

Ellers kan man som regel finde en slyngevejleder inde på www.slyngebarn.dk og de kommer gerne ud til dig, hvis du bare spørger pænt Jeg fandt én, der bor her i byen, og hun var en stor hjælp, da jeg skulle til at bruge min vikle

Anmeld

4. april 2011

Isabella_mor

Nikita Victoria skriver:

Hi hi, har lige brug for noget hjælp, føler mig helt fortabt.  Har lige modtaget en babyslynge med posten, og nu ville jeg jo så prøve den med lillepigen... men men... kan simpelthen ikke finde en logisk måde at manøvre hende ind i den?  Synes bare ikke den giver nogen mening og det er ellers en helt almindelig (simpel) en af slagsen. Altså jeg ved godt hvordan hun skal ligge i den... det er bare lige det at få hende i den, der ikke fungere hi hi.

Så ville lige hører om der er nogle kloge hoveder her inde, der lige kan give mig en hjælpende hånd, til en der virkelig føler sig dum.

Har vedhætet et billede af modellen.

På forhånd tak.

det ligner en kenguru slynge. jeg har en magentil og den kan bruges til dit barn er 3 år.

www.slynger.dk kan du se hvordan du indstiller den korrekt.. er der ikke også en brugsanvisning med til den???

Anmeld

4. april 2011

Isabella_mor

isabellamor skriver:

det ligner en kenguru slynge. jeg har en magentil og den kan bruges til dit barn er 3 år.

www.slynger.dk kan du se hvordan du indstiller den korrekt.. er der ikke også en brugsanvisning med til den???

jeg kom vist lidt for sent..

Anmeld

4. april 2011

Isabella_mor

http://www.youtube.com/watch?v=qk85BnDF-j8&feature=related

hun har lidt flere videoer hvor hun forklarer det.. hvis du kan forstå engelsk, så er det lige til..

Anmeld

4. april 2011

Tystys14

isabellamor skriver:

jeg kom vist lidt for sent..

har købt den gennem dba så vejledningen mangler  Men ellers tak hi hi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.