Undskyld.... (eller endeligt nyt herfra!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2011

DK

1. Fornægtelse (jeg går liiiige på baby.dk om lidt)

2. Løgn (altså det ER jo ikke længe siden jeg sidst var på baby.dk. Der er sikkert ikke sket noget spændende)

3. Fusk (jeg tjekker det hele på min iphone, der er sikkert ingen der opdager at jeg ikke svarer på indlæg fordi jeg ikke kan finde ud af det på den)

4. Skam (ejjj, nu er det også PINLIGT at jeg ikke har svaret på nogle indlæg, men kun læst, og måske næsten ikke engang læst. Jeg tør ikke gå derind igen før jeg har tid til at få læst OG svaret)

5. Skyld. (Fåååårk jeg er en ussel DK og mødregruppe-med-ven. De HADER mig sikkert alle sammen nu, for de støttede mig da jeg var træt og gravid og nu har jeg ladt alle i stikken)

6. Erkendelse (TAG DIG SAMMEN DITTE!! Det er en internet side og de har faktisk andre venner end dig, og de klarer sig helt sikkert uden! Forfængelige navlepiller!! Bare indrøm at DU savner dem!)

7. Action (hey, det er NU!!)

Hej piger

Jeg er tilbage!

Uuuuundskyld!

Vi har haft dåb i dag og jeg har skrevet lidt om det her: https://www.baby.dk/debat/100483pi1/daab-og-navngivningsfest/bimmerens-barnedaab-i-dag.aspx#GoToMessage

I morgen kommer jeg igen og skriver om sidste søndag hvor jeg forgiftede Richard med pebermynteolie da jeg troede det var d-dråberne, om vores ophold derefter på børneafd. i Ålborg, om hvordan han i lang tid derefter var en glad MEGET pebermynteduftende baby. Om vores mange ture til kiropraktor der bare har været guld! Om da jeg var DØD træt af Mikkel, og lavede en aprilsnar a la "gæt hvem der får sex for første gang siden fødslen i dag... APRILSNAR!", om hvordan alt er blevet fryd og gammen igen! Om hvordan Kirstine dansede med Richards arme til musik imens han lå på madrassen i stuen og GRINEDE til hende, og det hele bare var så fint og godt at jeg bare MÅTTE græde lidt (eller meget). Om hvor glad jeg er for at være kommet tilbage til jer alle sammen og fortælle hvor meget jeg har savnet at læse om stort og småt fra jeres hverdag også!

Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Kit

Åhhh Ditte. Jeg tænker det - du skriver det.

Føler også at jeg mest sidder med på sidelinjen og læser indlæg uden det store overskud eller tid til at få svaret. Undskyld!

Så jeg har været mere aktiv her til aften og fik skrevet om Albertes dåb, der var for en uge siden.

Ellers har jeg mest prioriteret at få skrevet tillykke til de, der har født for kan huske hvor meget det betød for mig, da jeg havde født.

Knus, Kit (Der håber at blive bedre til at svare på alle slags indlæg)

Anmeld

3. april 2011

DK

Ja vi må lige tage os lidt sammen! Jeg kan vist slet ikke undvære jer, så tænk (ohh gru og gys) hvis i forsvandt ligesom jeg! SLET ikke godt!! NU må jeg lige gøre en lidt mere aktiv indsats igen!

Anmeld

4. april 2011

Sofia

Ditte med iphone - den havde jeg ikke set komme. Er kun lidt misundelig

Anmeld

4. april 2011

AnneBJ

Du har været savnet!

Anmeld

4. april 2011

CA

He he Ditte! Heldigt nok, så er du savnet i en gruppe af mødre som alle sammen ved, hvordan man ikke liiige får nået det hele! 

Jeg var bare bekymret for om I havde det godt... Det lyder da til, at der er nogle ting der skal fortælles lidt om! Glæder mig til at høre fra dig igen

Nu vil jeg smutte ind og læse om dåben.

See ya

Anmeld

4. april 2011

piadas

Dejligt at høre fra dig, Ditte! Jeg havde godt nok også undret mig over, om du var begyndt at boykotte os  - eller endnu værre om der var noget galt med Bimmeren...og det var der jo så desværre, men det lyder jo heldigvis til, at I er ovenpå igen!

Du er godt nok hurtig - vi havde jo også barnedåb i går, men jeg har altså ikke nået at skrive om det endnu! Men jeg vil da straks ind at læse dit indlæg!

Anmeld

4. april 2011

Rosa

Jeg har ogå savnet dig herinde, det er nu bare noget andet at ses IRL 

Anmeld

4. april 2011

Marco2

Du har været savnet!

Men dejligt at have dig tilbage. Men forstår heldigvis hvad tidsmangel er. Jeg ville også frygteligt gerne være her mere og ikke mindst skrive gode brugbare indlæg som svar til jeres oplevelser, billeder, updates mm men tiden er bare ikke til det. Men det kommer vel?

Håber alt er vel. Var tæt på at skrive en sms for at høre dig ad, for blev jo helt nervøs for om det var noget galt med Bimmeren (det navn hænger stadig ved )

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.