1. Fornægtelse (jeg går liiiige på baby.dk om lidt)
2. Løgn (altså det ER jo ikke længe siden jeg sidst var på baby.dk. Der er sikkert ikke sket noget spændende)
3. Fusk (jeg tjekker det hele på min iphone, der er sikkert ingen der opdager at jeg ikke svarer på indlæg fordi jeg ikke kan finde ud af det på den)
4. Skam (ejjj, nu er det også PINLIGT at jeg ikke har svaret på nogle indlæg, men kun læst, og måske næsten ikke engang læst. Jeg tør ikke gå derind igen før jeg har tid til at få læst OG svaret)
5. Skyld. (Fåååårk jeg er en ussel DK og mødregruppe-med-ven. De HADER mig sikkert alle sammen nu, for de støttede mig da jeg var træt og gravid og nu har jeg ladt alle i stikken)
6. Erkendelse (TAG DIG SAMMEN DITTE!! Det er en internet side og de har faktisk andre venner end dig, og de klarer sig helt sikkert uden! Forfængelige navlepiller!! Bare indrøm at DU savner dem!)
7. Action (hey, det er NU!!)
Hej piger
Jeg er tilbage!
Uuuuundskyld!
Vi har haft dåb i dag og jeg har skrevet lidt om det her: https://www.baby.dk/debat/100483pi1/daab-og-navngivningsfest/bimmerens-barnedaab-i-dag.aspx#GoToMessage
I morgen kommer jeg igen og skriver om sidste søndag hvor jeg forgiftede Richard med pebermynteolie da jeg troede det var d-dråberne, om vores ophold derefter på børneafd. i Ålborg, om hvordan han i lang tid derefter var en glad MEGET pebermynteduftende baby. Om vores mange ture til kiropraktor der bare har været guld! Om da jeg var DØD træt af Mikkel, og lavede en aprilsnar a la "gæt hvem der får sex for første gang siden fødslen i dag... APRILSNAR!", om hvordan alt er blevet fryd og gammen igen! Om hvordan Kirstine dansede med Richards arme til musik imens han lå på madrassen i stuen og GRINEDE til hende, og det hele bare var så fint og godt at jeg bare MÅTTE græde lidt (eller meget
). Om hvor glad jeg er for at være kommet tilbage til jer alle sammen og fortælle hvor meget jeg har savnet at læse om stort og småt fra jeres hverdag også!

Ditte
Anmeld