Bimmerens barnedåb i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

AnneBJ

Sikke nogle skønne billeder Ditte - det lyder som en dejlig dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

DK

Tusind tak for alle jeres søde svar! Jeg synes også selv at Kirstine bare var såååå smuk og så så sød ud!

Jeg havde faktisk købt et matros sæt til Richard til efter dåben, men han kunne simpelthen ikke passe det str. 68 sæt som de havde sendt. Jakken var ualmindelig lille og kunne ikke vrides rundt om hans små skuldre. Derfor endte han i det sæt der som var det fineste vi har herhjemme. Bukserne har jeg faktisk købt af en bruger herinde! Så investerede vi i de små converse til ham, for det var så "forkert" at han var den eneste som ikke skulle have nyt, når nu det jo var hans dag!

Kjolen var ammevenlig og jeg ammede fint i den til festen derefter! Jeg havde først købt en der ikke kunne ammes i, men den var overraskende nok blevet for stor!?!? Så jeg fik den heldigvis byttet til den anden (TAK til Companys i Bruuns Galleri for den gode service en hel mdr efter at jeg havde købt den!)

Anmeld

4. april 2011

Becks

DK skriver:

Uhh som tiden dog er fløjet afsted! Baby.dk er blevet forsømt på det groveste og det er med lige delt skyld og skam at jeg igen melder mig under fanerne og lover at det ikke sker igen!

Når undskyldningen nu er på plads, så kommer her en update fra vores lille univers!

I dag har vi haft dåb. Bimmeren fik et navn: Richard! Det var Kjeld Kristensen der var gæstepræst og han udførte dåben med stor alvor og dundertale! Richard græd næææsten ikke og var alt i alt en dygtig Bimmer, eller øhh Richard! Jeg havde malket ud så han fik lidt flaske inde i kirken, da jeg er HELT sikker på at Kjeld-præst ikke ville have set med milde øjne på bare bryster i kirken!

Efter dåben kørte vi mod Lyngdal hotel og restaurant i Gl. Rye, hvor Mikkel og jeg ofte var på dates som nyforelskede. Vi fik velkomst drinks (asti) og Mikkel og jeg pakkede gaver op, med god hjælp fra ivrige små niecer og nevøers små flående hænder Vi fik SÅ mange gaver og utroligt nok ingen dubleanter på nær to ens tottebøger!

Herefter var der brunch (da dåben allerede var kl 9) og taler fra både Mikkel, Mikkels far der også bar under dåben og fra min far! Der blev skålet flittigt i asti og der var en dejlig hyggelig stemning og atmosfære!  Mikkels tale trak vand, men jeg var heldigvis ikke den eneste der blev helt rørstrømsk! Min søde lillesøster GRÆD, men hun er også nyforelsket og så er følelserne jo bare lidt mere uden på tøjet, he he. Hvorfor mon det trækker så mange ekstra tænder ud, bare fordi de kære mænd siger "jeg elsker dig" foran et par stykker ekstra end han plejer!

Ungerne legede udenfor og var faktisk pænt artige det meste af festen! Vi sluttede af kl. 14 og et par stykker fra min familie der har laaangt hjem kørte forbi os på vejen og fik lidt (mere) kaffe og vand, og ungerne legede inden de alle kørte hjem kl. 16. Nu har vi samlet trip trap'en, kigget på alle sagerne og sat legetøj og bøger osv. på plads! SIKKE en dag! Herhjemme rundede vi af med pizza foran fjerneren, hvor vi så Toy Story 3 som Kirstine havde fået i gave i dag. Pyhhh ha ved slutningen vandede jeg mange høns igen! Men altså, oven på sådan en følelsesmæssig højeksplosiv dag hvor jeg næsten holdt alt indenbords, der var det umuligt ikke at fælde en masse tårer over den lille dreng der blev stor og sagde farvel til barndommen. Lille Bimmer bliver jo også så hurtigt stor... (Ok... lidt overboard her, men jeg er bare ret meget en tudemarie her til aften!)

TUSIND TUSIND TAK til Rosa der underholdt pragtfuldt ved bordet OG tog helt fantastiske billeder hele dagen og skiftede ble og tøj på Richard efter hans powernap da jeg åbnede gaver!

Ellers skal jeg nok hurtig komme tilbage med en update på alt det andet vi har lavet de sidste par uger! Der er alt fra forgiftninger, tandlæge og kiropraktor besøg til min overgivelse til hippiemor-genet! Mere følger i morgen!

Knus og kram Ditte

Og SÅ billeder, er Richard ikke bare blevet stor?

Hold kæft I er en lækker familie

Ser ud til I har haft en skøn dag, med familie og venner.. Og hvor Richars Aka bimmeren dog blevet stor og endnu mere lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.