Tupperware

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. april 2011

mortil3trustrup

Hej

Jeg kommer til sjælland i weekenden d. 8-9-10 april så derfor tænkte jeg om der ikke var nogen herinde som kunne tænke sig at holde en tupperware demo?

Der er dobbelt op på værtinde gaven super lækre tilbud og til alle dem som kommer som gæster og afleverer bestillings seddel er der en flot lilla picnic skål på 7 dl som gave.

Vi kan også bage jeg tager alt med det eneste du skal sørge for er gæster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

lollandpigen

mortil3trustrup skriver:

Hej

Jeg kommer til sjælland i weekenden d. 8-9-10 april så derfor tænkte jeg om der ikke var nogen herinde som kunne tænke sig at holde en tupperware demo?

Der er dobbelt op på værtinde gaven super lækre tilbud og til alle dem som kommer som gæster og afleverer bestillings seddel er der en flot lilla picnic skål på 7 dl som gave.

ØV ØV ville rigtigt gerne men bor på Loland og kan ikke hverken den 8-9 eller 10 april.....

Anmeld

3. april 2011

mortil3trustrup

lollandpigen skriver:

ØV ØV ville rigtigt gerne men bor på Loland og kan ikke hverken den 8-9 eller 10 april.....

Øv hvor træls. Så må vi se om vi ikke kan finde en anden weekend eventuelt

Anmeld

3. april 2011

Ka+Ma=Be

mortil3trustrup skriver:

Hej

Ville super gerne, men er desværre lidt for kort varsel

Anmeld

3. april 2011

mortil3trustrup

Katte87 skriver:

Ville super gerne, men er desværre lidt for kort varsel

ej da. Mange ved bedre hvad de skal lave om 3 dage end om 4 uger.

Anmeld

3. april 2011

Ka+Ma=Be

mortil3trustrup skriver:

ej da. Mange ved bedre hvad de skal lave om 3 dage end om 4 uger.

Præcis! Vil højst sansynligt ikke kunne samle veninderne med så kort varsel desværre.

Anmeld

3. april 2011

mortil3trustrup

Katte87 skriver:

Præcis! Vil højst sansynligt ikke kunne samle veninderne med så kort varsel desværre.

Prøv da og ellers så finder vi da en anden dato hvis det er for kommer da til sjælland igen? Kan sagtens bookes allerede nu

Gratis gave til alle gæster der kommer og bestiller plejer at hjælpe

Men vil bestemt ikke presse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.