I en kælder sort som kul, alere dybest nede....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Ida.

Skouboe skriver:

Du skal ikke undskylde for at have brug for os, søde - det er jo derfor vi er her

Det er grimt, og hårdt og trælst at det skal være sådan og at han ikke har flere følelser, men det er desværre ikke noget du kan lave om på.

Giv dig selv lidt plads til at være ked og tid til at sørge og før eller siden begynder verden at blive lidt lysere. Du har jo trods alt et par fantastiske piger - de kan lyse hele verden op 

Det er nok i virkeligheden meget godt at han melder klart ud nu, så du ved hvad du har at forholde dig til, istedet for at du bliver ved med at gå og håbe og blive skuffet gang på gang. Det betyder desværre ikke at det gør mindre ondt, men nu ved du hvad du har at forholde dig til.

Og du skriver bare herinde hver eneste gang du bliver ked og det gør ondt og verden er grim ved dig - vi skal nok være her...

Det her er jo NS ægteskabet - i medgang og modgang

Det Pernille sagde!!!

Og en masse fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

lion

Anonym skriver:

Ja der finder i lille mig......

Jeg har ikke været her inde længe..... men har bare brug for jer.

Trode selv det gik rigtig godt med at flytte fra hinannen, men nej jeg savner ham hver dag nu og vil bare så gerne vi prøver igen..... vi har lige snakket over mobilen og han har meldt klart ud at der ingen følser er mere og det havde der ikke været længe... fuck jeg er bare så ked af det har græt og græt... jeg føler mig som en sæk katofler der er dum som en dør..... har det bare det sådan lidt : så tage dig dog sammen kvinde menneske....men nej jeg vælger at lytte til mit hjerte.. og det gør alt for ondt.

Pigerne skal være hos ham hele næste uge... så der tror jeg vil gå i vinter hi og bare have lov til at have ondt af mig selv.......

Undskyld jeg altid kommer med et dårlig indlæg håber snart jeg kan bidrage med noget godt her til siden....

En masse kram og knuz i din svære tid.

Anmeld

4. april 2011

Ni-ko-li-ne

4. april 2011

anna-jonas

Jeg sender dig store knus..................ville ønske at jeg kunne tage lidt af smerten fra dig..................men den skal du selv bære. Min erfaring siger mig, at man skal "føle" sorgen, omfavne den...............så slipper den hurtigere sit tag i en.

Anmeld

4. april 2011

JustAnotherName

Ja der finder i lille mig......

Jeg har ikke været her inde længe..... men har bare brug for jer.

Trode selv det gik rigtig godt med at flytte fra hinannen, men nej jeg savner ham hver dag nu og vil bare så gerne vi prøver igen..... vi har lige snakket over mobilen og han har meldt klart ud at der ingen følser er mere og det havde der ikke været længe... fuck jeg er bare så ked af det har græt og græt... jeg føler mig som en sæk katofler der er dum som en dør..... har det bare det sådan lidt : så tage dig dog sammen kvinde menneske....men nej jeg vælger at lytte til mit hjerte.. og det gør alt for ondt.

Pigerne skal være hos ham hele næste uge... så der tror jeg vil gå i vinter hi og bare have lov til at have ondt af mig selv.......

Undskyld jeg altid kommer med et dårlig indlæg håber snart jeg kan bidrage med noget godt her til siden....

Det er der plads til. Vi er her altid - også i de svære tider.
Jeg sender dig en masse støttende knus og tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.