Nicolajs vej til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2011

oerbaek

Så kommer der en FB fra mig  

Endelig kom Nicolaj til verden d 24/3

Jeg havde været til undersøgelse på holbæk sygehus dagen forinden, og der prøvede JM at lave en hindeløsning på mig men da Nicolaj endnu ikke havde lagt sig fast kunne det ikke lade sig gøre. Så vi tog hjem igen, med en tid til overtidsvurdering d. 28/3.

Et eller andet har JM forsøg på hindeløsningen gjort tror jeg for natten til d. 24/3 kl 3 kom den første ve og der var ca 10 min mellem... allerede omkring kl 3,45 var der 7 min mellem og ca kl 4,15 var der kun 5 min mellem, min mand siger så til mig: syns du så ikke vi skal til at skynde os og få ringet til dine forældre (de skulle passe de to store imens lillebror kom til verden)... Så vi skyndte os at ringe til dem og få de store i tøjet.

På holbæk sygerhus siger de så til mig at vi skal skynde os at komme, fordi det går så hurtige med veerne  

Kl 5,45 ca er vi i holbæk og kommer direkte på en fødestue og ganske kort efter tager JM og prikker hul på vandet  

Kl. 7.40 kommer den første rigtige presse ve og kl 7.44 er lille Nicolaj født. Så alt i alt er det gået rimelig hurtigt så det er jo dejligt : )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

A&F

Det gik godt nok stærkt, Tillykke med den lille ny

Anmeld

3. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med jeres prins

Det var på min datters 2 års fødselsdag

Anmeld

4. april 2011

oerbaek

Tak skal i have, ja det gik rigtig stærkt da han endelig besluttede sig for at komme ud  

Ja det er da en dejlig dag at have fødselsdag på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.