Tøseweekend!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Barbamama

Jeg har rigtig hygget med de dejlige kvinder jeg har i mit liv i denne weekend. I går havde jeg besøg af tre tøser jeg har gået i folkeskole med. Vi fik noget dejlig mad og så fandt vi et spil frem der hedder Cranium. Det gik der total sport i og vi spillede det så mange gange og vi fik grinet så maverne gjorde ONDT! De tog først hjem kl. 2 så jeg var en smule træt til morges. Heldigvis sov Carla til klokken 7 (hvilket er længe herhjemme).

I dag skulle jeg så mødes med 3 veninder jeg har fra seminariet. Det var bare så hyggeligt og vi havde alle vores dejlige børn med. Vi fik noget god mad og fik snakket det vi nu kunne imellem at vores børn blev puttet. Så snakkede vi også om at vi skulle mødes en dag uden børn for det ER altså bare ikke det samme som FØR vi fik børn. He he, men hyggeligt var det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Klumpe-dumpe

Sikke dog en weekend i tøzernes-tegn = snakkeriens tegn.

Anmeld

4. april 2011

TbCp

Nej hvor dejligt! Sådan nogle dage er bare fantastiske!

Jeg har jo 4 veninder jeg mødes med ca. 1 gang om måneden til madklub, det er også bare så hyggeligt!

Anmeld

4. april 2011

ChatH

michella80 skriver:

Jeg har rigtig hygget med de dejlige kvinder jeg har i mit liv i denne weekend. I går havde jeg besøg af tre tøser jeg har gået i folkeskole med. Vi fik noget dejlig mad og så fandt vi et spil frem der hedder Cranium. Det gik der total sport i og vi spillede det så mange gange og vi fik grinet så maverne gjorde ONDT! De tog først hjem kl. 2 så jeg var en smule træt til morges. Heldigvis sov Carla til klokken 7 (hvilket er længe herhjemme).

I dag skulle jeg så mødes med 3 veninder jeg har fra seminariet. Det var bare så hyggeligt og vi havde alle vores dejlige børn med. Vi fik noget god mad og fik snakket det vi nu kunne imellem at vores børn blev puttet. Så snakkede vi også om at vi skulle mødes en dag uden børn for det ER altså bare ikke det samme som FØR vi fik børn. He he, men hyggeligt var det.

ej hvor lyder det bare skønt!!! 

Anmeld

4. april 2011

Jules

Deeeejligt  Jeg skal hygge mig med en masse tøser fredag... glæder mig rigtig meget 

Anmeld

4. april 2011

Ida.

Dét lyder bare skønt!!! Så er der sat lidt ind på energi og overskudskontoen...

Anmeld

4. april 2011

sarahb

Jeg elsker tøsse hygge...

Hvor lyder det bare til i har haft det helt fantastisk

Anmeld

4. april 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Aajj, hvor skøøøønt!!

Anmeld

5. april 2011

oo

det lyder såååååååå dejligt

Anmeld

6. april 2011

Barbamama

Det var bare SKØNT! Man får altså lige lidt mere energi når man har haft tøserne samlet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.