Miste tvilling 1 men fik tvilling 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Hasselnødden

Kay skriver:

nøj hvor hårdt...

jeg har en veninde hvis tvillingepiger "fejlede" det samme... men "heldigvis" skulle de ikke tage valget... da den største nåede at dø af stress... men hun skulle stadig gå tiden ud, med en død og en levende baby i maven...

det var en rigtig speciel følelse at skulle bøge dem på riget... med den dejligeste lille pige på den ene side... og en ja... skøn lille pige på den anden, der jo så lå i en kiste...

men ja... en skøn pige på 10... der lever og har det godt i dag... og som tit besøger sin søsters grav... og altid har vis hun havde en tvilling...

ved ikke om det kunne hjælpe dig... men hvis du har lyst kan du skrive en privat besked til mig... ikke at jeg selv har stået i det... men har stået som nært pårørende...

Tårerne løber...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

søkbæk

mange tak for alle jer der skriver det varmer virkelig meget om en

os bare det at der er andre har inde der har været i gennem sådan en lort omgang som mig selv og kan fortælle om nogen dejlig ting...

Anmeld

6. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

puu ha, sikke noget :,( Godt i har en sund og rask pige idag !

Jeg har ikke prøvet noget lignende, men føj det lyder meget hårdt Min svigermor har ikke prøvet helt det samme, men hun skulle os have haft tvillinger og den ene gik til tidligt i graviditeten, hvos tidligt ved jeg dog ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.