Casper update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

birgittemarie

Nårh for et dejligt kinddyr Han er lige til at spise på det billede med sutten.

Albert sidder på samme omvendte måde på sin vogn. Lækre små basser. Jeg har forresten også sådan et par meget alvorlige billeder af lille dreng med stor fødselsdagslagkage. Det er en alvorlig sag . Og jeg har forresten også en dreng, der får mad flere gange om natten stadigvæk, så du er ikke alene. Ammer eller flasker du ham?

Knus B

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Lise

birgittemarie skriver:

Nårh for et dejligt kinddyr Han er lige til at spise på det billede med sutten.

Albert sidder på samme omvendte måde på sin vogn. Lækre små basser. Jeg har forresten også sådan et par meget alvorlige billeder af lille dreng med stor fødselsdagslagkage. Det er en alvorlig sag . Og jeg har forresten også en dreng, der får mad flere gange om natten stadigvæk, så du er ikke alene. Ammer eller flasker du ham?

Knus B

Tak

Da billedet med kagen fra fødselsdagen blev taget, må have været de 2 sekunder han var alvorlig dén dag - ellers var han ét stort smil  Men ja, det er naturligvis en alvorlig sag at blive et år...det sker immervæk kun den ene gang.

Casper bliver flasket om natten. Få gange har han glemt det og sovet hele natten, og så elsker jeg ham lidt højere dagen efter sådan en nat. Når han er syg bliver det gerne til to flasker. Og normalt får han en enkelt flaske om natten. Han sagde jo fra overfor amningen allerede da han var 2 mdr, det lille skarn. Der sad jeg med bryster fulde af dejlig mælk, og så ville ungen ikke have det. Heller ikke hvis det kom på flaske  

Anmeld

6. april 2011

linemus

Hvor er han dygtig Han kan sagtens være stolt

Og hvor er han dog dejlig! Og ligner en rigtig frækkert med den sut

Hvor er det sjovt at læse om ham, for der er så mange ting, der er lig Sofie... næsten. For hun er jo lige knap to mdr. yngre. Men hun er også en værre klatremus, selvom hun dog ikke er kommet så højt op endnu. Herhjemme er der tilgengæld rift om at få lov til at køre hende rundt i gå-vognen, så hver gang hun kommer ind i stuen, hvor den står, kravler hun straks op i den. Der sidder hun åbenbart godt, og hvis der så endda kommer en og skubber hende rundt, så er hendes lykke gjort Så må man jo tage de knubs med, man får, når man falder ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.