Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bryndis skriver: Uha. Ved ikke om jeg tør. Bruger nemlig en str 28
Uha. Ved ikke om jeg tør. Bruger nemlig en str 28
Jeg skal ikke kunne svare dig på om du kan passe dem eller ikkeEllers kan du jo bare sælge dem igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: ICHI kort jakke str. S Corelfarve - 50 kr. pp
ICHI kort jakke str. S Corelfarve - 50 kr. pp
xalo mit et & alt skriver: Den her ku jeg gidt tænke mig a købe ska vi sihe 30 kr pp 60 ink så overføre jeg penge til dig i aften med det samme
Den her ku jeg gidt tænke mig a købe ska vi sihe 30 kr pp 60 ink så overføre jeg penge til dig i aften med det samme
årrrh det koster lidt at sende. vi kan sige 80 incl
Det har jeg råd til ved ik engang om jeg kan passe den tager bar chancen er nemli en str ml normal ville gerne købe den hvis jeg for den til det pris/)
Du kan vel lige finde en 20'er mereVil ikke sælge den til under 80 incl porto
Kruse90 skriver: Du kan vel lige finde en 20'er mereVil ikke sælge den til under 80 incl porto
xalo mit et & alt skriver: Jojo men er ik sikker på jeg kan passe sen så gider heller ik ligge ret meget ud hvis du ik ville sælge den til det pris er det helt uorden knusd held og lykke med salget
Jojo men er ik sikker på jeg kan passe sen så gider heller ik ligge ret meget ud hvis du ik ville sælge den til det pris er det helt uorden knusd held og lykke med salget
Vil desværre ikke sælge den til mindre end 80 incl.Vil også gerne have lidt ud ad detMen mange tak skal du haveOg rigtig god påske
Kruse90 skriver: Vil desværre ikke sælge den til mindre end 80 incl.Vil også gerne have lidt ud ad detMen mange tak skal du haveOg rigtig god påske
Kruse90 skriver: KAOS by auluna brun læder jakke str. 36 - 100 kr. ppGod med brugt
KAOS by auluna brun læder jakke str. 36 - 100 kr. ppGod med brugt
orhhh, den er fed... Hvem der bare kunne mase sig ned i en 36
noname skriver: orhhh, den er fed... Hvem der bare kunne mase sig ned i en 36
Ja jeg gad også godt at jeg kunne passe den Men det kan jeg desværre ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128