kravlegård søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.676 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

Annikaa

Hej

der er vel ikke nogen der tilfældigvis har en billig kravlegård som de vil af med?

Hilsen Annika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Pia.

Jeg har en... med hæve sænke bund...

Den er et par år gammel - kan ikke huske mærket på den (ved ikke om det er vigtigt?)

Det eneste billede jeg har af den er det her - ikke særlig godt, men du kan da se farven og her er bunden oppe - den kan komme helt ned til gulvet også... - Ved ikke hvor du er fra for at sende den koster nok en formue... Pris ??? kom med et bud ???

Knus Pia.

Anmeld

20. oktober 2008

Pia.

Så lige du er fra Sønderjylland 54.png - så kan jeg nok ikke hjælpe dig med mindre du har familie eller noget på sjælland der kunne hente den ???

Anmeld

20. oktober 2008

Annikaa

Ejj, det var ellers en skam.. ser rigtig flot ud. Men ja, vi kommer ikke lige sådan på sjælland.

Men tak for tilbudet... Må heller kigger vidre.

SP har sagt at en rejseseng kunne gøre det. Men har sådan et legetæppe jeg gerne vil ha liggene oppe i. Så det hos en fra min mødregruppe, og det var altså bare noget af en opsætning hun ahvde.. Sander vill eelske at ha sådan en. Men synes ikke jeg vil give 1000 kr for en, for ved ikek hvor meget jeg får brugt den når han først kan komme rundt...

Men ellers må jeg jo nøjes med en rejseseng...

Hvor langtid brugte du din?

Anmeld

24. oktober 2008

A.

Annikaa skriver:

Ejj, det var ellers en skam.. ser rigtig flot ud. Men ja, vi kommer ikke lige sådan på sjælland.

Men tak for tilbudet... Må heller kigger vidre.

SP har sagt at en rejseseng kunne gøre det. Men har sådan et legetæppe jeg gerne vil ha liggene oppe i. Så det hos en fra min mødregruppe, og det var altså bare noget af en opsætning hun ahvde.. Sander vill eelske at ha sådan en. Men synes ikke jeg vil give 1000 kr for en, for ved ikek hvor meget jeg får brugt den når han først kan komme rundt...

Men ellers må jeg jo nøjes med en rejseseng...

Hvor langtid brugte du din?

du kan leje en hos babysam..personligt synes jeg at man har ikke rigtigt brug for sådan en.

Anmeld

24. oktober 2008

sbs78

Vi har haft en kravlegård til Freja,og vi har virkelig haft glæde af den. Jeg købte den i kære børn til 550.

Anmeld

24. oktober 2008

Annikaa

agnieszka skriver:

du kan leje en hos babysam..personligt synes jeg at man har ikke rigtigt brug for sådan en.

Jamen tak, havde jeg slet ikke tænkt på. Vil jeg lige undersøge, for ved ikke hlet hvor lang tid jeg kommer til at bruge den i, måske er det en løsning. Men tak ihvertfald 60.png

Anmeld

24. oktober 2008

Annikaa

sbs78 skriver:

Vi har haft en kravlegård til Freja,og vi har virkelig haft glæde af den. Jeg købte den i kære børn til 550.

øj, det var da billigt... Men jeg har kigget, og der var ikek en under 700 kr. Og det vil jeg ikek give, da jeg somsagt ikke lig ved hvor længe jeg får brug for den...

Men tak for svaret 60.png

Anmeld

24. oktober 2008

Loggidut

jeg har en, men mon du gider køre så langt efter den hvis du er fra sønderjylland?

ihvertfald har jeg en som kan hæves og sænkes, som er helt tip top stand, og flot...

Anmeld

19. december 2008

MM

Jeg har en meget stor en, og den kan nok godt blive sendt hvis det var

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.