Kom med jeres ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2011

slettet_7530

Skal imorgen til frisør( min veninde er frisør) jeg ahr langt hår der går til under skulderbladende, vil egentligt gerne have det farvet først i en nuance der matcher mit eget så man ikke ser udvoksningen så voldsomt, derudover tænker jeg noget rødt i, men havd har i af ideer til frisurer?? smid frisk billeder ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Albertesmor skriver:

Skal imorgen til frisør( min veninde er frisør) jeg ahr langt hår der går til under skulderbladende, vil egentligt gerne have det farvet først i en nuance der matcher mit eget så man ikke ser udvoksningen så voldsomt, derudover tænker jeg noget rødt i, men havd har i af ideer til frisurer?? smid frisk billeder ind

Altså jeg er jo vild med pandehåret til dig, så det syntes jeg du skal blive ved med evt få lavede det lidt tungere..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

3. april 2011

Kvindemin

Albertesmor skriver:

Jeg syntes jo den farve du har nu er super flot!! Jeg syntes du skal tage lidt mere med fra dit eget hår om til pandehåret - så du for et tykkere pandehår og så en lige frisure (uanset længde) men dog under ørerne.
Du er en køn - speciel type med en fed hårfarve.... Og det er positivt ment

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

numsefisk skriver:

Altså jeg er jo vild med pandehåret til dig, så det syntes jeg du skal blive ved med evt få lavede det lidt tungere..

uhh har det rigtigt svært med det nye pandehårstrend, men måske jeg bare skal kaste mig ud det på mit profilbilled er håret sat op

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

Chritinap skriver:

Jeg syntes jo den farve du har nu er super flot!! Jeg syntes du skal tage lidt mere med fra dit eget hår om til pandehåret - så du for et tykkere pandehår og så en lige frisure (uanset længde) men dog under ørerne.
Du er en køn - speciel type med en fed hårfarve.... Og det er positivt ment

Farven på mit profilbilled er farvet den farvej eg påtænker at få imorgen tak for dit kompliment, jeg skal ikke have kort hår det har jeg haft

Anmeld

3. april 2011

Kvindemin

Albertesmor skriver:

Farven på mit profilbilled er farvet den farvej eg påtænker at få imorgen tak for dit kompliment, jeg skal ikke have kort hår det har jeg haft

Syntes helt sikkert du skal have den farve, det er lige dig.
Men du behøver jo heller ikke klippe det kort.. Du er bare til pandehår syntes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.