har mistet håbet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2011

LilleLene

Det er snart 2 uger siden jeg skulle have min mens, i starten troede jeg virkelig jeg var gravid
jeg havde ømme bryster, kvalme, tissetrang, humørsvingninger og en mærkelig følse i underlivet, sådan en prikken... det havde jeg i den uge hvor min mens skulle være kommet, uge 12
men nu føler jeg ingenting mere, jo jeg skal stadig tisse konstant og har humørsvingninger, men intet andet
jeg har testet nok 5-6 gange alle gange negativ

er der nogle af jer der har prøvet det samme ?
og var i så gravide eller ej ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

TbCp

Hvornår har du sidst testet?

Jeg selv gik 2 uger over inden jeg fik en positiv test, nogen af os kan bare først teste sent.

Har du snakket med din læge om evt. at få taget en blodprøve så i kan se om HCG'et stiger..

Anmeld

3. april 2011

LilleLene

TbCp skriver:

Hvornår har du sidst testet?

Jeg selv gik 2 uger over inden jeg fik en positiv test, nogen af os kan bare først teste sent.

Har du snakket med din læge om evt. at få taget en blodprøve så i kan se om HCG'et stiger..

jeg testede sidst i morges, negativ

det var også det jeg hele tiden sagde til migselv, måske er det bare ikke højt nok endnu, men efter jeg næsten ingen symptomer har mere, er det bare svært at tro på det :/

jeg kommer hjem fra USA om en uge, og er der ikke sket noget, tager jeg ned og snakker med min læge

Anmeld

4. april 2011

LilleLene

I dag har kvalmen vist sig igen, og jeg havde pletblødninger :/ hmm der må da være et eller andet derinde ?

Anmeld

4. april 2011

Rockertand

Ikke nødvendigvis.

Rigtig mange producerer ALLE graviditetssymptomer, hvis der er mistanke om graviditet - og det kan være i sådan en grad, at man næsten nægter at acceptere en negativ test.

Hvis man lige er stoppet med p-piller, kan man få mange blødningsforstyrrelser, inden kroppen har fundet sin naturlige cyklus, disse hormonudsving kan sagtens være med til at forstærke ubehag som kvalme osv.

Krydser fingre for, at du får det svar, du ønsker.

Anmeld

4. april 2011

LilleLene

har ikke ønsket at blive gravid før at jeg troede det

og stoppede på pillerne i december

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.