Magler bare 6 kg... Men... ÅH!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Preghiera

Hej allesammen!

Jeg mangler ca. 6 kg før jeg når mit mål, men jeg er bare gået helt i stå og er begyndt at tage på igen...

Er der nogen der har erfaringer med et godt "program" eller bare nogle tips til "små vægttab" på 6 kg?

HÅBER I VIL HJÆLPE! (Også hvs der er nogen herinde med samme problem, så kan vi gre det sammen måske )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Aves.

Preghiera skriver:

Hej allesammen!

Jeg mangler ca. 6 kg før jeg når mit mål, men jeg er bare gået helt i stå og er begyndt at tage på igen...

Er der nogen der har erfaringer med et godt "program" eller bare nogle tips til "små vægttab" på 6 kg?

HÅBER I VIL HJÆLPE! (Også hvs der er nogen herinde med samme problem, så kan vi gre det sammen måske )

Stram op...der skal bare strammes op..du taber dig ikke så let nu hvor du hvor du er omkring din idealvægt...så du må sætte ind med kost og motion...og så tabe det du skal.

Som før overvægtig er det min erfaring at det er virkelig svært at ramme en bestemt vægt...jeg svinger selv 2-4 kg og det er da træls, men sådan det er...så stram op nu og gør det samme resten af dit liv, ellers ender du bare som før og taget hele skidtet og mere på igen.

KNus og held og lykke..

Anmeld

3. april 2011

Preghiera

Okay! Det vil jeg gå i gang med så... Har du nogle tips til motionen? Skal især ha' strammet op om min mave (den er rigtig blævret)

Tak for rådet!

Eva. skriver:

Stram op...der skal bare strammes op..du taber dig ikke så let nu hvor du hvor du er omkring din idealvægt...så du må sætte ind med kost og motion...og så tabe det du skal.

Som før overvægtig er det min erfaring at det er virkelig svært at ramme en bestemt vægt...jeg svinger selv 2-4 kg og det er da træls, men sådan det er...så stram op nu og gør det samme resten af dit liv, ellers ender du bare som før og taget hele skidtet og mere på igen.

KNus og held og lykke..

Anmeld

3. april 2011

Aves.

Preghiera skriver:

Okay! Det vil jeg gå i gang med så... Har du nogle tips til motionen? Skal især ha' strammet op om min mave (den er rigtig blævret)

Tak for rådet!

Hvilken form for motion kan du lide...lad være med at starte op med en masse du ikke fortsætter med altid...

Maven, der er vel de der mavebøjninger eller hvad de hedder..min mave har været glad for svømning og løb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.