Hej piger..
Jeg har gennem de sidste 4 år taget 40-50 kg på ca, bl.a. under graviditeten, osv.. Har virkelig ikke spist sundt og fortryder det og er ked af det, for jeg havde en pæn krop før, jeg havde bare ikke selv indset det af en eller anden grund, har jeg altid synes jeg var tyk.. Men nu er jeg jo så fed, direkte fed, og det ødelægger meget i min hverdag, jeg har længe gerne ville tabe mig, og når der til at jeg skal igang, men kommer ikke videre.. Savner og kan gå ind i en almindelig only, vero moda eller anden tøjforretning og købe tøj, men skal ligefrem i store pige forretninger og finde noget.. og alt tøj sidder lort.. Og savner at gå i bad, have sex, gå ud af døren eller se mig i et spejl uden og blive ked af mit udseende..
Jeg og kæresten har en dårlig vane med og skal proppe i hovedt om aften fordi vi er sulten/lækker sulten, og drikker cola.. Den vane er så af en eller anden grund blevet bedre efter jeg har født, nu er der kun nogle aftener vi spiser det, men de er der stadig..
Så piger, i er så mange herinde der har gjort det SSÅÅ godt, og ser virkelig op til det, har i nogle råd, erfaringer eller andet der kan hjælpe mig.. Tager imod alt..
Hjælp Piger..

- Malene og Maja
Anmeld