Vil gerne tabe mig.. Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..
Jeg har gennem de sidste 4 år taget 40-50 kg på ca, bl.a. under graviditeten, osv.. Har virkelig ikke spist sundt og fortryder det og er ked af det, for jeg havde en pæn krop før, jeg havde bare ikke selv indset det af en eller anden grund, har jeg altid synes jeg var tyk.. Men nu er jeg jo så fed, direkte fed, og det ødelægger meget i min hverdag, jeg har længe gerne ville tabe mig, og når der til at jeg skal igang, men kommer ikke videre.. Savner og kan gå ind i en almindelig only, vero moda eller anden tøjforretning og købe tøj, men skal ligefrem i store pige forretninger og finde noget.. og alt tøj sidder lort.. Og savner at gå i bad, have sex, gå ud af døren eller se mig i et spejl uden og blive ked af mit udseende..

Jeg og kæresten har en dårlig vane med og skal proppe i hovedt om aften fordi vi er sulten/lækker sulten, og drikker cola.. Den vane er så af en eller anden grund blevet bedre efter jeg har født, nu er der kun nogle aftener vi spiser det, men de er der stadig..

Så piger, i er så mange herinde der har gjort det SSÅÅ godt, og ser virkelig op til det, har i nogle råd, erfaringer eller andet der kan hjælpe mig.. Tager imod alt..

Hjælp Piger..

- Malene og Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

PsychedeliC

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger..
Jeg har gennem de sidste 4 år taget 40-50 kg på ca, bl.a. under graviditeten, osv.. Har virkelig ikke spist sundt og fortryder det og er ked af det, for jeg havde en pæn krop før, jeg havde bare ikke selv indset det af en eller anden grund, har jeg altid synes jeg var tyk.. Men nu er jeg jo så fed, direkte fed, og det ødelægger meget i min hverdag, jeg har længe gerne ville tabe mig, og når der til at jeg skal igang, men kommer ikke videre.. Savner og kan gå ind i en almindelig only, vero moda eller anden tøjforretning og købe tøj, men skal ligefrem i store pige forretninger og finde noget.. og alt tøj sidder lort.. Og savner at gå i bad, have sex, gå ud af døren eller se mig i et spejl uden og blive ked af mit udseende..

Jeg og kæresten har en dårlig vane med og skal proppe i hovedt om aften fordi vi er sulten/lækker sulten, og drikker cola.. Den vane er så af en eller anden grund blevet bedre efter jeg har født, nu er der kun nogle aftener vi spiser det, men de er der stadig..

Så piger, i er så mange herinde der har gjort det SSÅÅ godt, og ser virkelig op til det, har i nogle råd, erfaringer eller andet der kan hjælpe mig.. Tager imod alt..

Hjælp Piger..

- Malene og Maja

Jeg søre for at drikke et stort glas vand før jeg spiser noget. Jeg har drukket masser af vand... vand, vand, vand

Hvis man føler trang til usunde ting har det været sukkerfrit eller grøntsags ting som: bladselleri, agurk, gullerod, svampe eller andet lækkert. 

Men bare generelt så prøver jeg at spise mindre og hvis jeg er mere sulten fylder jeg maven med vand og grønt .

Min søn er 9 mdr og efter jeg fødte ham så vejede jeg 78 kg nu vejer jeg 73 kg(vejede 72 før graviditeten), det første halve år tænkte jeg ikke på vægten så på 3 mdr hvor jeg også er faldet i med pizza, kage, slik, sodavand, du ved har jeg tabt mig 6 kg. Det kunne gøres hurtigere men stadig sundt hvis man ikke falder i. Jeg har noget nupo hvor jeg har erstattet et måltid med Nupo

Anmeld

3. april 2011

Betteisen

Er selv igang med projekt vægttab igennem ww og det fungerer rigtig godt for mig. Istedet for alt det usunde om aftenen, så prøv at lave et lækkert fad med frugt i stedet for.

Sørg for at spise groft og grønt til aften, så holder mærhedsfornemmelsen længere og man får ikke samme trang til alt det søde.

Start måltidet med et stort glas vand, det kan hjælpe til at man ikke overspiser.

Spis mange gange om dagen for at holde dit blodsukker stabilt så du undgår at gå sukkerkold (så falder man ikke så nemt for det hurtige og usunde).

Skift cola og anden sodavand ud med lightprodukter hvis du ikke kan undvære dem, så sparer du masser af kcal der.

Husk at starte dagen med en god gang morgenmad

Ønsker dig alt mulig held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.