pige på 2 år som græder det meste af natten, hver nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. april 2011

nellemann24

min kæreste er far til en dejlig pige på snart 2 år, og vi har hende hver anden weekende. men når hun skal sover om natten begynder hver nat omkring kl 2 at begynde at græde.

det sker hver nat og vi har prøver at lade hende sove ved os og sover inde ved hende. men vi ved ikke hvor det kommer fra. men ved at min kæreste datter, storesøster også har gjort dette, vi ved ikke om storsøsterne stadig gør det men hun er snart 8 år..

jeg vil gerne hører om andre har/kender til dette og måske har nogle råd..

har snakke med med min familie og svigerfamilie og dem som har børn har kun prøvet dette nogle få gange..

forsat god søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

nellemann24

nellemann24 skriver:

min kæreste er far til en dejlig pige på snart 2 år, og vi har hende hver anden weekende. men når hun skal sover om natten begynder hver nat omkring kl 2 at begynde at græde.

det sker hver nat og vi har prøver at lade hende sove ved os og sover inde ved hende. men vi ved ikke hvor det kommer fra. men ved at min kæreste datter, storesøster også har gjort dette, vi ved ikke om storsøsterne stadig gør det men hun er snart 8 år..

jeg vil gerne hører om andre har/kender til dette og måske har nogle råd..

har snakke med med min familie og svigerfamilie og dem som har børn har kun prøvet dette nogle få gange..

forsat god søndag

glemte helt at skrive at dette ske 2 - 10 gange par nat...

Anmeld

3. april 2011

SaNiNa

Nicklas bliver to nu her om ikke så længe og han vågner også midt på natten og er ked af det mest fordi han er tørstig og gerne vil ind til os.

De sidste mange uger har han sovet hos mig og natten fordi jeg ikke gider stå op om natten når vi er alene.

Men tænker det kan være noget trygheds noget græder hun også om natten hos sin mor? Tror det er helt normalt at børn på 2 år vågner om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.