Min lille skat <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. april 2011

AnneBJ

Hej Piger!

Så er vi udskrevet Felix' hjerterytme artede sig ikke helt til slut i fødslen, heller ikke i vepauserne, så det skulle gå lidt stærkt til slut. Vi har derfor været indlagt og fået hjælp til mad - han har fået lidt erstatning hver gang han var færdig hos mig. Desuden har han haft lidt gulsot, men han er tip top nu. 

Har fået masser af ros for at være en stærk, kvik dreng, og har kun tabt 90 g. af sine 3730 ved fødslen. Vi har det alle godt, mælken er løbet til og amningen funker bare - dog glæder jeg mig vildt til min 2. gradsbristning er helet - men hvad gør man ikke for at undgå sugekop, børnelæge og hvad de ellers kan finde på?

https://media.baby.dk/images/StoredImages/13/135755.jpg

Tak for alle Jeres søde hilsner - jeg skal nok lave en detaljeret FB ved lejlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Tillykke med ham, han ser dejlig ud

Anmeld

3. april 2011

IAH

Jeg har allerede skrevet tillykke, men det er ude i "fællesrummet".. Men stort tillykke igen.

Husk at ændre din profil tekst (40+1) for nu kom han jo endelig ud..

Knus Iben

Anmeld

3. april 2011

Maria-s

Endnu engang tillykke Anne Sikke en dejlig guldklump I også har erhvervet jer, 1. kvartal 2011 forstår altså at lave lækre babyer!

Hvor dejligt at høre at amningen bare funger! her går det også bedre heldigvis

ja avavav til bristning. Ved ikke om min var nogen grad, det ville de ikke sige, men der skulle da bl.a. syes noget muskel og jeg måtte tisse i bruseren godt en uge, før det ikke gjorde ondt mere, så lidt i stykker gik vi også her..... men de er det hele værd de prinser!

vil glæde mig til du får tid til FB Og så må vi igang med at arrangere Århus møde? Nu er vi vist ved at have født alle sammen?

Anmeld

3. april 2011

sandratobias

Kæmpe tillykke med ham..  
Så ville han endelig ud hva...  

Anmeld

3. april 2011

Kit

Stort tillykke med ham Anne. Hvor er han dejlig. Glæder mig til din FB.

Kit

Anmeld

3. april 2011

Lilje82

Hvor er han bare lækker

Anmeld

3. april 2011

Mettemus

Ih Anne, hvor er han fin! Endnu mere tillykke med ham! Hvor er det godt at høre at amningen virker - synes der er så mange triste historier om hvordan det går fuldztændig i kage for tiden. Dejligt at han ikke har tabt sig og skønt med ros - det kan man jo slet ikke få nok af!

Anmeld

3. april 2011

blomst84

Jeg vil også lige skrive tillykke her Anne hvor lyder det hele bare dejligt og godt at amningen kører derud af ! Glæder mig til din FB.. Kæmpe kram herfra

Anmeld

3. april 2011

AA10

stort tillykke hvor er han sød og hvor dejligt at det hele funger nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.