spørgsmål ang. Royal Icing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. april 2011

BigHope13

hej de dejlige kagedamer

nu jeg ret ny i kagefaget og har kun lavet 3 kager med fondant eller sugarpaste ind til videre, og har kun pyntet med dette også, nu vil jeg så prøve med royal icing.

har lavet en portion og farvet den i tre farver, og derefter i sprøjteposer, nu er spørgsmålet.

hvor længe kan det holde sig i de poser ?

og hvordan skal det opbevares, ?

skal bruge det her i eftermiddag men kan man gemme evt. rester osv??

tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

BigHope13

slet ingen svar

Anmeld

3. april 2011

maggie3

Du kan ikke gemme resterne. Jeg laver det altid lige inden jeg skal bruge det, og smider evt. rester ud.

Sally.

Anmeld

3. april 2011

Kindfed

De fleste mener, at man kan gemme resterne i en absolut lufttæt beholder i køleskabet i den samme tid, som de pasteuriserede æggehvider kan holde sig. Men den bliver altså ikke ligeså god senere. Jeg har prøvet det et par gange, hvor jeg rørte den op med lidt ekstra icing en uges tid senere, det gik ok.

(med 'de fleste' mener jeg, at der er noget uenighed om det. Nok fordi, det altså ikke bliver helt ligeså godt og nemt at arbejde med..)

Anmeld

3. april 2011

BigHope13

tak for svar, fandt også hurtigt ud af at det ikke var helt nemt at arbejde med så ja næste gang laver jeg det lige når det skal bruges.

godt det kun var en prøve kage, og den smagte da heldigvis ret godt til trods for pynten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.