Hvem skal motionere i dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Kloster

Hej tøser.

Er I klar til forårets super skønne motionsvejr??

Hvem er klar til motion i dag? Hvor meget satser du på at rykke igennem i dag?

Jeg skal så bestemt ud at løbe i dag. Satser på 8½ km, men har jeg gode løbeben tager jeg nok de sidste 1½ km op til de 10 km. Så langt har jeg aldrig løbet før.

Så skal du cykle, løbe, gå, inliner, svømme ell andet... HVad har du planer om

Kloster - Topmotiveret løber 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

nielsen80

Startede løbetræning for 2 uger siden - efter snart et års pause Regner med jeg tager de 5 km i dag - uden at gå noget af vejen.

Glæder mig allerede

Anmeld

3. april 2011

BJL2010

Uuuuh, jeg skal (SKAL) ud og løbe i dag også Jeg skal løbe 5-6 km satser jeg på...men hoooold da op hvor er jeg stadig tung i røven. Hvorfor er det lige at man gang på gang kommer til at tage lidt for lange pauser

Anmeld

3. april 2011

Dinna88

Hej tøser.

Er I klar til forårets super skønne motionsvejr??

Hvem er klar til motion i dag? Hvor meget satser du på at rykke igennem i dag?

Jeg skal så bestemt ud at løbe i dag. Satser på 8½ km, men har jeg gode løbeben tager jeg nok de sidste 1½ km op til de 10 km. Så langt har jeg aldrig løbet før.

Så skal du cykle, løbe, gå, inliner, svømme ell andet... HVad har du planer om

Kloster - Topmotiveret løber 

Jeg har opstartet løbeprogram, så jeg skal ud at løbe ligesom dig! Jeg glæder mig helt vildt, faktisk. Jeg har aldrig brudt mig om at løbe, men jeg vil simpelthen ikke betale 200 kr om måneden for at stå på en crosstrainer og løfte vægte hver anden dag, når jeg kan løbe udenfor. Jeg er dog stadig i det stadie hvor det er et helvede, rent ud sagt, fordi jeg aldrig har løbet før!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.