Pis, pis pis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Lullaby

Ja pardon my fench men har glemt at bestille en sort farvetusch som jeg skal bruge til øjenvipper på min kage   Jeg kan slet ikke finde nogen der har den og så til overkommelig pris i fragt. Help!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Snefnug1984

Du kan jo tage lidt sort pastafarve og blande med LIDT vand og så tegne dem på med en lille pensel eller tandstik..

Anmeld

3. april 2011

mamax3

Lullaby skriver:

Ja pardon my fench men har glemt at bestille en sort farvetusch som jeg skal bruge til øjenvipper på min kage   Jeg kan slet ikke finde nogen der har den og så til overkommelig pris i fragt. Help!

Ellers fåes de i Panduro.

Anmeld

3. april 2011

Polkaprik

Lullaby skriver:

Kommer du ikke fra Næstved egnen? For så kan du få den i Kræmmerhus! Hvis ikke de har den hjemme kan de få det i løbet af et par dage og det koster ikke noget i fragt

Anmeld

3. april 2011

Lullaby

Polkaprik skriver:

Kommer du ikke fra Næstved egnen? For så kan du få den i Kræmmerhus! Hvis ikke de har den hjemme kan de få det i løbet af et par dage og det koster ikke noget i fragt

Kræmmerhus? Hvor ligger det?

Anmeld

3. april 2011

Lullaby

Lullaby skriver:

Kræmmerhus? Hvor ligger det?

Har fundet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.