Danefæ jakker str???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.533 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Betteisen

Hejsa!

Sagen er den, at jeg har forelsket mig i en af de lækre frakker fra Danefæ. Modellen hedder Else midseason og jakken er stribet (se billede). Nu er jeg ikke født som et skelet (læs har stor røv, lår og mormorarme og graviditetsrester på mavsen), så jeg ved sku ikke om jeg kan have mit flæsk og mine vinger i en af de jakker. Problemet er at de ikke kan opdrives i butikkerne i str. xxl så den kan afprøves, så hvis nogen af jer dejlige quinder har en sådan jakke hører jeg gerne om mål på denne. Evt jeres eget brystmål (så jeg kan sammenligne).

MVH

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Sukkerblomst

Jeg var på messe for 1 år siden- så en pige somHavde den flotteste jakke på... Blev så forelsketI den, at jeg måtte opsøge hende for at spørge om mærke Og hvor den var købt.Sjovt nok var det en danefæ megen til din, bare I lyserød Elsker bare danefæ, men kom aldrig Til at eje en Jeg bruger 38 i danefæs jakker og det erDen str jeg normalt bruger.

Anmeld

3. april 2011

spj

Jeg tror altså ikke de laves i xxl. Det var der i hvert fald en der sagde til mig i en butik. Så jeg købte xl. Jeg bruger normalt også xxl. Skal ikke kunne sige om de er små eller store i størrelsen.

Anmeld

3. april 2011

Betteisen

Jeg tror altså ikke de laves i xxl. Det var der i hvert fald en der sagde til mig i en butik. Så jeg købte xl. Jeg bruger normalt også xxl. Skal ikke kunne sige om de er små eller store i størrelsen.

Hejsa.

Jeg ved denne model laves i xxl, men den er nok hurtigt udsolgt da butikkerne kun bestiller een hjem af den str. Passede xl så fint til dig??? Jeg kan jo læse mig til deres oplyste mål, men ved ikke om de er taget mens jakken ligger ned eller om det er omkredsen. Tænker især brystmålet

Anmeld

3. april 2011

Lulle25

Har lige bestilt den jakke til min datter på danefæs hjemmeside, de sender fragtfri og 30 dages fuld returret. Så du kan da bestille den og se om den passer. Bestilte sidste år en danefæ jakke til mig selv i denne model bare i sort, men den var alt for stor til mig i xs, følte jeg lignede et telt, så byttede den igen. Min datter bliver 10 år til sommer og bestilte den i str 10 år og den er lige til den store side men det er ikke noget der gør noget og den er bare så flot

kh louise

Anmeld

3. april 2011

sarahb

Bare lige Info, når man er stor i forvejen er gør striberne den vej ikk meget godt for en..
Men den er såååå flot...

Anmeld

3. april 2011

spj

Betteisen skriver:

Hejsa.

Jeg ved denne model laves i xxl, men den er nok hurtigt udsolgt da butikkerne kun bestiller een hjem af den str. Passede xl så fint til dig??? Jeg kan jo læse mig til deres oplyste mål, men ved ikke om de er taget mens jakken ligger ned eller om det er omkredsen. Tænker især brystmålet

Nåh okay, så var det bare min jakke der kune blev lavet til xl. Ja, det passer rigtig fint. Mener også det er Else modellen bare som vinterjakke. Prøvede lige at måle jeg måler ca. 106 hen over brystet, hvis det kan hjælpe.

Anmeld

3. april 2011

Betteisen

Nåh okay, så var det bare min jakke der kune blev lavet til xl. Ja, det passer rigtig fint. Mener også det er Else modellen bare som vinterjakke. Prøvede lige at måle jeg måler ca. 106 hen over brystet, hvis det kan hjælpe.

Og ifølge de oplyste mål er en str. xl 110 i brystmål... jeg må lige igang med målebåndet

Anmeld

3. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

ihhhhh har selv været ved at købe den til min datter,men den er ikke heelt billig den er bare såå flot

Anmeld

3. april 2011

spj

Betteisen skriver:

Og ifølge de oplyste mål er en str. xl 110 i brystmål... jeg må lige igang med målebåndet

Så passer deres mål jo meget godt. Ja, du må lige ha fat i målebåndet. De laver bare så fede jakker. Kunne også godt tænke mig en forårs/sommerjakke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.