Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Milla- skriver: Din mave er bare så SMUK! Den kan du kun være stolt af, du bærer den så flot. Mht. kiloene, så ligner det altså at de sidder udelukkende på din flotte mave. Jeg har selv taget en 13-14 kg på indtil videre, og jeg er 29+0 i dag.
Din mave er bare så SMUK! Den kan du kun være stolt af, du bærer den så flot. Mht. kiloene, så ligner det altså at de sidder udelukkende på din flotte mave. Jeg har selv taget en 13-14 kg på indtil videre, og jeg er 29+0 i dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
betiinsen skriver: synes nu godt nok mavsen sidder fint på dig, og man kan heller ikke se hvor mange kg du har taget på.. det er nok mest en selv der føler det virker voldsomtdet er en super smuk mave du har på billedet
synes nu godt nok mavsen sidder fint på dig, og man kan heller ikke se hvor mange kg du har taget på.. det er nok mest en selv der føler det virker voldsomtdet er en super smuk mave du har på billedet
Mange tak!Ja man er vist meget selvkritisk omkring sin mave
WOW hvor er du bare flot gravid! det er virkelig en af de sødeste strut-maver jeg har set længe
Man kan godt nok ikk se at du har taget så meget på...! det klær dig, og sidder jo lige præcis som det skal
Jeg tog selv 14 kilo på, og det HELE var væk 3 uger efter fødslen! Så bare vent, de ryger hurtigt! især hvis du ammer
knus herfra!
Wow hvor du strutter. Men smukt er det helt bestemt!
Vildt som din mave blir ved med at vokse Det ligenr at du er i uge 40 Men er godt nok misundelig på din mave!!!
Dejlig struttende mave du har der
Man kan ikke se du har taget så mange kilo på, for de sidder jo lige der, midt på maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128