mavebilleder uge 33

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

betiinsen

-Milla- skriver:

Din mave er bare så SMUK! Den kan du kun være stolt af, du bærer den så flot. Mht. kiloene, så ligner det altså at de sidder udelukkende på din flotte mave. Jeg har selv taget en 13-14 kg på indtil videre, og jeg er 29+0 i dag.

tænker præcis det samme ved dig, kan slet ikke se du skulle have taget ca. 14 kg på.. det sidder også lige på mavsen og strutter.. den er super smuk

selvom det er svært skal man nok ikke kun vurdere ud fra hvad vægten siger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

2babygirls

betiinsen skriver:

synes nu godt nok mavsen sidder fint på dig, og man kan heller ikke se hvor mange kg du har taget på.. det er nok mest en selv der føler det virker voldsomt

det er en super smuk mave du har på billedet

Mange tak!

Ja man er vist meget selvkritisk omkring sin mave

Anmeld

3. april 2011

VNB

WOW hvor er du bare flot gravid!  det er virkelig en af de sødeste strut-maver jeg har set længe

Man kan godt nok ikk se at du har taget så meget på...! det klær dig, og sidder jo lige præcis som det skal

Jeg tog selv 14 kilo på, og det HELE var væk 3 uger efter fødslen! Så bare vent, de ryger hurtigt! især hvis du ammer

knus herfra!

Anmeld

3. april 2011

mor-til-en-dejlig-baby

super duper smuk mave!

Anmeld

3. april 2011

Happiness

Wow hvor du strutter. Men smukt er det helt bestemt!

Vildt som din mave blir ved med at vokse Det ligenr at du er i uge 40 Men er godt nok misundelig på din mave!!!

Anmeld

3. april 2011

misspippi

Dejlig struttende mave du har der

Man kan ikke se du har taget så mange kilo på, for de sidder jo lige der, midt på maven

Anmeld

7. april 2011

betiinsen

åhhhhh 1000 tak piger
nåh jeg er lidt trist, så har jeg bestemt mig for at læse jeres søde beskeder istedet for at stille mig på vægten

håber alle kg kommer af igen efter noget tid

i er bare fantastiske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.