Uh, jeg går på barsel på tirsdag... glææææder mig... det er 8 uger før termin, inkl lidt ferie, omsorgsdage og påske... så det er bare super...
Jeg har vildt mange planer, ved fra de andre gange at jeg ikke når det halve - men det er også ok... jeg skal virkelig nyde det og glæde mig over at dette er min ultimativt sidste barsel.
Og så er vi jo så vildt heldige at gå på barsel på netop denne skønne årstid, hvor vi kan nyde at det blvier sommer og dagene bliver længere. Vi kan få glæde af alle solskinstimer... så det vil jeg glæde mig til.
Jeg er begyndt for længe siden at lave lister over hvad jeg gerne vil nå:
for det første skal jeg forberede mig til lillesøster kommer. det kræver ikke det store, men jeg skal da lige finde nogle ting frem og vaske og ordne barnevogn, lift, vugge, tøj, osv.
så skal jeg sælge ud af mine større børns tøj, som jeg ikke regner med at få brugt - herunder alt in søns lækre tøj...
så skal jeg sy nogle forskellige ting til baby og til de store børn også.
så overvejer jeg at sælge min gamle barnevogn og købe en nyere, for den jeg har er lidt gamml - det er måske lidt fjollet, men det overvejer jeg dog stadig.
så skal jeg orne og så og plante i haven, så jeg rigtig kan nyde den hele sommmeren. jeg elsker at grille og spise i haven og ungerne elsker at lege derude, så jeg håber at jeg kan bruge det meste af sommeren udenfor. vi har heller ikke planlagt sommerferie, fordi vi jo ikke ved hvordan den lille arter sig og hvad vi orker - så jeg vil i hvert fald kunne nyde og slappe af i haven.
så skal jeg lave en masse mad til fryseren - det er ikke lykkes mig de andre gange, men jeg satser da på det...
Så skal jeg sy bukser - jeg syr pludderbukser, nederdele, kjoler børnetøj, mv. i Libertystof på bestilling... og den sæson starter jo lige nu... så det kommer jeg også til at bruge en del tid på
hmmm..... det var så planerne inden fødslen... kan godt se at det ser lidt urealistisk ud, men jeg må jo bare gøre det af det jeg har lyst til... for der er jo ikke noget jeg ikke kan skære ned på, hvis kræfterne ikke holder til det eller jeg føder lidt før tid...
jeg skal nok også nå at få lagt planerne for tiden efter barslen...
Kram Stine