København for børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.456 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Marco2

I næste weekend tager vi en forlænget weekend i staden. Er der nogen der kan anbefale nogle "udflugtsmål"?

Vi har tænkt lidt på Bakken som jo lige har åbnet og så overvejede vi Experimentarium, men det er vi i tvivl om vores datter vil synes er sjovt da hun kun er 3 1/2. Hvad tror I?

Men hvad kan ellers anbefales derovre?

Vi skal bo på Havneholmen overfor Islands Brygge.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Miss T

Jeg vil anbefale zoo, som jo helt klart er et hit hos de små. Bakken har vi lige været på i dag og jeg har en datter på 2 år og nogle måneder og hun var helt vild. Der er jo også tivoli.

Anmeld

2. april 2011

Marco2

Miss T skriver:

Jeg vil anbefale zoo, som jo helt klart er et hit hos de små. Bakken har vi lige været på i dag og jeg har en datter på 2 år og nogle måneder og hun var helt vild. Der er jo også tivoli.

Det lyder godt med Bakken. Tivoli er ikke åbent endnu, er det?

Anmeld

2. april 2011

blomst84

Capella play i fields, kanalrundfart hvis vejret tillader det zoologisk have, stå forrest i metroen Flyvergrillen ved lufthavnen.. Det var hvad jeg lige hurtigt kunne komme i tanke om

Anmeld

2. april 2011

Marco2

blomst84 skriver:

Capella play i fields, kanalrundfart hvis vejret tillader det zoologisk have, stå forrest i metroen Flyvergrillen ved lufthavnen.. Det var hvad jeg lige hurtigt kunne komme i tanke om

Tak for input. Capella Play hvad er det?

Glemte at sige at jeg også har vores mindste med i barnevogn. HUn er 2 mdr.

AG

Anmeld

2. april 2011

Miss T

Marco2 skriver:

Det lyder godt med Bakken. Tivoli er ikke åbent endnu, er det?

Uhh jeg er faktisk ikke helt sikker.. Men det kan godt være, at det først er senere.

Anmeld

2. april 2011

132319

Marco2 skriver:

I næste weekend tager vi en forlænget weekend i staden. Er der nogen der kan anbefale nogle "udflugtsmål"?

Vi har tænkt lidt på Bakken som jo lige har åbnet og så overvejede vi Experimentarium, men det er vi i tvivl om vores datter vil synes er sjovt da hun kun er 3 1/2. Hvad tror I?

Men hvad kan ellers anbefales derovre?

Vi skal bo på Havneholmen overfor Islands Brygge.

AG

Hjalte var på Experimentarium da han lige var fyldt 3 år og han kunne have brugt 10 timer mere derude 

Ellers er vi rigtig glade for Zoo og Danmarks Akvarium 

Anmeld

2. april 2011

blomst84

Marco2 skriver:

Tak for input. Capella Play hvad er det?

Glemte at sige at jeg også har vores mindste med i barnevogn. HUn er 2 mdr.

AG

Nåh ja den lille er selvfølgelig med så er kanalrundfart udelukket jamen det er et kæmpe legeland der ligger øverst i Fields det er jo lige med metroen hvis i skal bo på bryggen

Anmeld

2. april 2011

Marco2

MHK skriver:

Hjalte var på Experimentarium da han lige var fyldt 3 år og han kunne have brugt 10 timer mere derude 

Ellers er vi rigtig glade for Zoo og Danmarks Akvarium 

Jamen så kan det da godt være vi skulle en tur i Experimentariet.

Danmarks Akvarium er også et godt bud, men vi har for 14 dage siden været i KattegatCenteret og se fisk, så der skal nok gå lidt tid før vi skal se på fisk igen

Men tak for input.

Anmeld

2. april 2011

Marco2

blomst84 skriver:

Nåh ja den lille er selvfølgelig med så er kanalrundfart udelukket jamen det er et kæmpe legeland der ligger øverst i Fields det er jo lige med metroen hvis i skal bo på bryggen

Det lyder som en god mulighed. Det med Metroen må jeg hitte ud af derovre, for er en dør til at finde rundt 

Lørdag er jeg alene med ungerne så det ku' være Fields skulle udforskes der 

Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.