Baby liste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.546 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

Guldet

Hey..

Bebsen min ankommer her til dec..
Men synes der er mange ting der skal købes inden.. er der nogen der har en liste på alle de ting man skal anskaffe inden bebsen kommer..

Knus Julie R

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

A.

hvis du bestiller en katalog fra babysam så der er en fin liste hvad man burde har..
meeen ikke så meget tøj helt klart de vokser alt alt for hurtig...ellers badekar,tremmeseng,tøj sådan lille en har ikke brug for helt vild meget

Anmeld

20. oktober 2008

A.

http://www.e-pages.dk/babysam/2/ her side nr 50

meeen jeg synes de overdriver lidt da meget der fra kommer man aldrig til at bruge..

Anmeld

20. oktober 2008

Guldet

oki super.. der vil jeg da lige kigge..

Anmeld

20. oktober 2008

Skovurt

Jeg vil bare sige - kig dig for, og overvej nøje hvad du får brug for 76.gif

Vi fik heldigvis ikke forkøbt os, sidste år da vi fik vores første barn; Men hold da op hvor smører babybutikkerne tykt på når de skal sælge - og mange gange er tingene altså helt overflødige - og ikke specielt billige.

Anette

Anmeld

20. oktober 2008

Marco2

Ja, klap bare hesten.

Køb en barnevogn, noget puslepladsplade/pude, badekar, tøj, bleer, (sut måske) og stofbleer. Og så lige autostol hvis man har bil... Så er du hjulpet langt hen af vejen. Når så bebs er ankommet kan I jo se hvilke behov I har. Eller hvilke "redskaber/udstyr" der kan virke for Jer og afhjælpe nogle af de udfordringer der må komme i jeres hverdag.

Det er det eneste der er godt at have ordnet inden baby ankommer. Resten kommer senere. Og som en anden siger: man kan nemt forkøbe sig og de kære babyforhandlere er jo ikke sene til at sælge os en masse skrammel, som det viser sig at man aldrig får brug for. Så vent til behovet er der. Butikkerne har også åbent når bebs er kommet, og har man lige anskaffet sig de få basale ting, er man godt rustet og kan klare sig i de første måneder.

AG

Anmeld

20. oktober 2008

A.I.G.

Babysam og lignende butikker samt deres lister, kan slå bunden ud af enhver.

Nu har jeg to piger på 11 mdr og 3 år, og jeg elsker at shoppe ;o) - men kors hvor vil de smide meget ubrugeligt lort efter èn.

Jeg købte første gang:

En Silvercross barnevogn for 600,-
Et smuk gammel kommode med passende puslehøjde samt en pude.
En Slee Bee pose
En super Nova babyalarm
10 og igen +10 et par uger efter af stofbleer (den første var en gylper, den anden brugte jeg dem slet ikke til)
Maxi Cosi autostol med isofix
Lidt unisex tøj - meget lidt i str. 56 og 62 (primært heldragter fra Katvig faktisk og så uldbodyer samt uldveste i strik til udenpå76.gif
En god ulddragt og fleecedragt til bilen.
Og en god lun åndbar hjelm.

Mht. tøjet er det meget hyggeligere at shoppe når man har født - synes jeg. Og så kender man barnet. Første gang gik jeg shop amok i Okker Gokker men hun viste sig at være alt for tynd, anden gang fik jeg en lille tyk en osv....

Eller købte jeg en super god Brio reverse klapvogn ved 7 mdr. - Uundværlig brugt konstant lige siden.

Anden fødsel.
Jeg solgte Silver Crossen for 1500,- 66.png)
Købte en Emmaljunga søskendevogn (havde begge piger hjemme i 10 mdr.)
Og en Winther ladcykel

Jeg kan ikke se hvad man ellers skulle bruge første gang udover et lille badekar hvis man ikke selv har...

Anette

Anmeld

20. oktober 2008

eliasogmor

en ting jeg manglede da jeg lå på sygehuset var kradsehandsker.lille baby elias havde kradset sig i hele hovedet....så husk dem....

Anmeld

20. oktober 2008

A.I.G.

A.I.G. skriver:

Babysam og lignende butikker samt deres lister, kan slå bunden ud af enhver.

Nu har jeg to piger på 11 mdr og 3 år, og jeg elsker at shoppe ;o) - men kors hvor vil de smide meget ubrugeligt lort efter èn.

Jeg købte første gang:

En Silvercross barnevogn for 600,-
Et smuk gammel kommode med passende puslehøjde samt en pude.
En Slee Bee pose
En super Nova babyalarm
10 og igen +10 et par uger efter af stofbleer (den første var en gylper, den anden brugte jeg dem slet ikke til)
Maxi Cosi autostol med isofix
Lidt unisex tøj - meget lidt i str. 56 og 62 (primært heldragter fra Katvig faktisk og så uldbodyer samt uldveste i strik til udenpå76.gif
En god ulddragt og fleecedragt til bilen.
Og en god lun åndbar hjelm.

Mht. tøjet er det meget hyggeligere at shoppe når man har født - synes jeg. Og så kender man barnet. Første gang gik jeg shop amok i Okker Gokker men hun viste sig at være alt for tynd, anden gang fik jeg en lille tyk en osv....

Eller købte jeg en super god Brio reverse klapvogn ved 7 mdr. - Uundværlig brugt konstant lige siden.

Anden fødsel.
Jeg solgte Silver Crossen for 1500,- 66.png)
Købte en Emmaljunga søskendevogn (havde begge piger hjemme i 10 mdr.)
Og en Winther ladcykel

Jeg kan ikke se hvad man ellers skulle bruge første gang udover et lille badekar hvis man ikke selv har...

Anette

Ja --- og så en hængevugge samt babydyne.

Men igen - jeg MÅTTE have den vugge - men det er jo ubrugeligt - en lift i en tremmeseng er jo strålende, de bruger jo sjældent vuggen i mere end 7 mdr.

Men begge mine har elsket at ligge i denne

http://www.larsen-schioetz.dk/index.php?pageid=3&theme=Vugge

Anmeld

20. oktober 2008

A.I.G.

eliasogmor skriver:

en ting jeg manglede da jeg lå på sygehuset var kradsehandsker.lille baby elias havde kradset sig i hele hovedet....så husk dem....

Ja, og pas på dine bryster/ammebryster. HUsk fra fødslen varme sokker eller sutsko og uldammeindlæg.

Jeg har været meget sårbar på det punkt begge gange.
varme varme og atter varme.

Anette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.