Sommer, tøj, natten ? , barnevogn mm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.302 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Mor1012

hej med jer derude nogen som har samme problem som jeg ?

min datter er 4 mdr ,hun sover med ble,kortærmet body & natdragt med ærmer og fødder ( hvad sover jeres små i ) er det for varmt ?

hvad skal de have på når det er f.eks 28 grader ( sommer ) udenfor , hvornår bliver det for koldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Mor1012

- skriver:

Min dreng på 16 mdr sover i det samme, bare natdragt UDEN fødder.

Når det bliver høj sommer har mine sovet i ble med dynebetræk over. Evt med kortærmet body.

okAY tak fordi du delte dit svar med mig ,

( når det er natdragt u.fødder bruger du så heller ikk strømper om natteb ) er bare nysgerrig

Anmeld

2. april 2011

merle2010

min datter sover i langærmet body med strømpebukser udover.. ellers har hun osse en kortærmet body og natdragt uden fødder... vi bruger ikke natdragter med fødder længere.. synes ikke det er så koldt mere om natten...

Anmeld

2. april 2011

Mor1012

merle2010 skriver:

min datter sover i langærmet body med strømpebukser udover.. ellers har hun osse en kortærmet body og natdragt uden fødder... vi bruger ikke natdragter med fødder længere.. synes ikke det er så koldt mere om natten...

okay

jeg er bare så bange for hun har det fpr varm eller for kold

jeg ved godt man kan mærke børnene i nakken, men nogle gange er hun varm/lidt klam i nakken, men det er ofte hvis hun har lagt og pylleret inden hun falder i søvn

Anmeld

2. april 2011

2babygirls

Emilie2010 skriver:

min datter er 4 mdr ,hun sover med ble,kortærmet body & natdragt med ærmer og fødder ( hvad sover jeres små i ) er det for varmt ?

hvad skal de have på når det er f.eks 28 grader ( sommer ) udenfor , hvornår bliver det for koldt

Det er meget forskelligt hvad Madeleine lige sover i. I aften er den kort body og så natdragt med fødder, men ellers er det som regel et to delt sæt, og så sparker hun alligevel dynen af.

Anmeld

2. april 2011

BJL2010

Min dreng på 8 mdr. sover I langærmet body og strømper lige nu...og han svedte desværre for et par minutter siden

Anmeld

2. april 2011

Zeus

Min den lille sover i kortærmet body, og natdragt uden fødder.. Og et tyndt hæklet tæppe over sig

Om sommeren sov min store pige, i kortærmet body, og sin dyne over.. Så længe den blev liggende i hvert fald  

Anmeld

2. april 2011

132319

Emilie2010 skriver:

Kamille sover i langærmet uldbody og natdragt.

Udenfor sover hun i sit tøj og en striktrøje + hue 

Anmeld

2. april 2011

Clisolka

Emilie2010 skriver:

Her hos os er vi begyndt at lade Isabella ligge i kun sin ble - og dynen over sig. Hun er et meget varmt barn og koger over hvis hun sover i f.eks. en body eller natdragt. 

Jeg frygter sommeren med et varmt barn 

Anmeld

2. april 2011

kamtok

Herhjemme sover Jakob normalt i natdragt med fødder, men i nat sover han med langærmet body, natbukser og strømper (har ikke flere rene natdragter)

Til sommer kommer han til at sove enten i ble eller body uden ærmer, medmindre vi får en kold sommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.