Lillemanden i 3D <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Så var vi til 3d/4d scanning. Og hold op en oplevelse! Helt klart hver en øre hver.

Er jo helt solgt i vores smukke og lækre knægt  

Han var godt vågen og MEGET livlig, så jordmoderen skulle være hurtig på knapperne.. Og så tog han hele tiden hænderne op foran ansigtet. Men vi fik alligevel et godt kig ind til ham.

Ååårh søde hvor er han dog en rigtig lille lækkersak, det er nogle rigtig fine billeder I har fået af ham!!!

Og altså hvor er det dog utroligt med alle de detaljer man kan se, den lille næse og de små kinder, jeg bliver forundret hver eneste gang folk lægger billeder ind af de små i 3D!!!

Uuuh det vil jeg heeeelt sikkert også når tid kommer hehe!!

Knus og kram

Channie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Maalene

Happiness skriver:

Ja er han ikke.- Jeg er SÅ forelsket!

Han har sin fars næse, og sin mors brede mund Vildt at kunne se ligheder allerede.

Ej, det kan jeg bare SÅ godt forstå - han er en rigtig lille lækkermås altså

Ej, hvor vildt man allerede kan se det altså... Åhh, så fantastisk

Har heldigvis nogle måneder til at overbevise manden om, at vi også skal have en 3D-scanning - han er bare ikke så enig

Anmeld

2. april 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Ååårh søde hvor er han dog en rigtig lille lækkersak, det er nogle rigtig fine billeder I har fået af ham!!!

Og altså hvor er det dog utroligt med alle de detaljer man kan se, den lille næse og de små kinder, jeg bliver forundret hver eneste gang folk lægger billeder ind af de små i 3D!!!

Uuuh det vil jeg heeeelt sikkert også når tid kommer hehe!!

Knus og kram

Channie

Kan også helt klart anbefalde det! Det vart så skønt!

Mine forældre var med, så de fik da også lige et billede af jordmoderen!

93 billeder og klip på cd og en dvd med hele scanningen fik vi. Og så 25 billeder i print... Og det tog ca. 1 time. Hun var bare så sød hende der scannede, og forklarede i detaljer. Og så efter at alt er som det skal være.

Det var lidt dyrt, men helt klart hver en øre hver!

Anmeld

2. april 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Kan også helt klart anbefalde det! Det vart så skønt!

Mine forældre var med, så de fik da også lige et billede af jordmoderen!

93 billeder og klip på cd og en dvd med hele scanningen fik vi. Og så 25 billeder i print... Og det tog ca. 1 time. Hun var bare så sød hende der scannede, og forklarede i detaljer. Og så efter at alt er som det skal være.

Det var lidt dyrt, men helt klart hver en øre hver!

Iih det lyder jo rigtig dejligt søde, med alt den tid og alle de billeder og klip på dvd og i print..

Hvor var I henne? Hos scanningsjordemoderen, eller?

Anmeld

2. april 2011

Happiness

Maalene skriver:

Ej, det kan jeg bare SÅ godt forstå - han er en rigtig lille lækkermås altså

Ej, hvor vildt man allerede kan se det altså... Åhh, så fantastisk

Har heldigvis nogle måneder til at overbevise manden om, at vi også skal have en 3D-scanning - han er bare ikke så enig

Jeg måtte også overtale manden i et godt stykke tid. Men han er bare så lykkelig over vi gjorde det. Tror ogs der var tåre i hans øjne

Og han snakker stadig om hvor vildt det var!

Anmeld

2. april 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Iih det lyder jo rigtig dejligt søde, med alt den tid og alle de billeder og klip på dvd og i print..

Hvor var I henne? Hos scanningsjordemoderen, eller?

Scanningsklinniken ved vesterport st. http://www.graviditetsscanning.dk/

Anmeld

2. april 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Scanningsklinniken ved vesterport st. http://www.graviditetsscanning.dk/

Aaarh okay..  Tak for linket søde.. Vil da lige tjekke det ud..

Vi overvejer en tidlig kønsscanning hos scanningsjordemoderen, de andre steder jeg ellers har kigget gør de det ikke før fra 17. uge.. Meen tiden går stærkt så måske når jeg alligevel derhen inden vi får gjort noget ved det..

Anmeld

2. april 2011

Maalene

Happiness skriver:

Jeg måtte også overtale manden i et godt stykke tid. Men han er bare så lykkelig over vi gjorde det. Tror ogs der var tåre i hans øjne

Og han snakker stadig om hvor vildt det var!

Det må jeg lige vise til min mand

Hihi - ej, er så glad for I havde sådan en dejlig scanning, men man kan jo heller ikke andet med den lækre charmeprins

Anmeld

2. april 2011

Happiness

SkrukNu skriver:

Aaarh okay..  Tak for linket søde.. Vil da lige tjekke det ud..

Vi overvejer en tidlig kønsscanning hos scanningsjordemoderen, de andre steder jeg ellers har kigget gør de det ikke før fra 17. uge.. Meen tiden går stærkt så måske når jeg alligevel derhen inden vi får gjort noget ved det..

Kan jeg godt forstå. Det bliver meget mere virkeligt når man ved kønnet på den lille bisse

Du kan jo høre dem om Ikan få en scanningspakke. Så kan I jo måske spare penge

Glæder mig til du har været det, så må du lige opdatere herinde jo

Anmeld

2. april 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Kan jeg godt forstå. Det bliver meget mere virkeligt når man ved kønnet på den lille bisse

Du kan jo høre dem om Ikan få en scanningspakke. Så kan I jo måske spare penge

Glæder mig til du har været det, så må du lige opdatere herinde jo

Mmm ja det kan jeg forestille mig, og har en idé om at det også bliver noget mere virkeligt for farmanden når det ikke bare er bebs i maven men en lille søn eller datter..

Nåårh ja, det kan selvfølgelig være man lige skulle overveje det, man må jo spare hvor man kan..

Jeg skal helt sikkert nok opdatere så snart vi engang har været afsted..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.