Økologisk Cocio.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Anonym trådstarter

Arh, hader at være så 'hys' når det kommer til listeria. Synes af og til jeg er ved at blive skør af alle de madtanker. (Ja, ved der er mange emner lignende dette.)

Er bare ked af det lige nu, har netop erfaret at denne cocio;

http://cocio.dk/Cocio%20%C3%98kologisk-1721.aspx

Ikke er pasteuriseret(!!!)

Har drukket den EEN eneste gang, fordi jeg bare måtte ha cocio men de havde kun øko den dag.

Puha nej, tror i den er hel gal? Der må bare ikke ske bebs noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Levi&LilysMor

Jeg aner ikke hvordan det føles med den sygdom man kan få, men det er jo heller ikke engang sikkert du lige er en af de uheldige... men tænker da selv lidt hvis du har det som du plejer så burde der da ikke være noget, ellers kan det vidst klares med undersøgelse/BP tror jeg nok de tager

Jeg er selv blevet meget obs på sådan nogle produkter og inden jeg spiste min reje ost skulle jeg bare have det på plads, den kom så også rimelig hurtigt ned efter jeg fandt ud af det var ok, men tænk på at der kan ske ligeså meget for andre som har fulgt alle de råd...

Mit råd er " Lyt til din krop "

Anmeld

2. april 2011

Anonym trådstarter

Tak for dit svar. Men ja, skal vidst bare lære at slappe lidt mere af. For er der ikke det ene, er der det andet man skal være på vagt overfor.

Anmeld

2. april 2011

tinasmor

Jeg er ret sikker på din daglige Cocio ikke har skadet dit barn

Anmeld

2. april 2011

oo

cocio - inklusive økologisk cocio - er homogeniseret og steriliseret. desuden står der bag på flaskerne, at cocioblandingen er kogt over flere timer (så vidt jeg husker) og det er lig med, at den IKKE indeholder farlige listeria bakterier.

du kan få listeria fra bløde oste, rødt kød og kattens bakke og evt mad og vandskål og fra jordbakterier, fx grøntsager der ikke er vasket ordentligt af før brug.

du skal ikke være nervøs for din cocio

Anmeld

2. april 2011

Anonym trådstarter

Hehe tak for jeres svar, har også undersøgt det lidt mere... Havde nemlig ikke fattet det med steriliseringen/autoklave af Cocio, indtil jeg læste under deres FAQ. Doh. Men så er man da en smule viden rigere

Hah, man kan bare føle sig så fjollet.

Anmeld

2. april 2011

mortil4dejligepiger

Uh, kan godt forstå, hvordan du har det. Jeg har spist røget laks nogle gange i graviditeten og jeg har det så dårligt med det. Er SÅ bange for, at jeg kan have skadet baby

Men hey - vi tror på, intet galt er sket! Det bliver vi nødt til!

Anmeld

2. april 2011

Anonym trådstarter

Ja, den der med laksen er også lidt svær. Der er meget delte meninger om den, så vidt jeg har ku' læse mig frem til. Men der er vidst noget med at hvis den har været frosset ved -20 grader i minumum 24 timer, burde det være ok.

Men det er sgu snart ikke til at vide hvad der er sandt eller falsk

Har ihvertfald ikke selv spist laks, men lysten er der dog.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.