Eksamenslæsning, ondt i ørerne og endelig godt vejr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. april 2011

<3

Ja det er min weekend! Øv!!

Håber I har en bedre weekend!

knus og kram K

PS. lige et surt opstød til - er dødtræt af den ramasjang radio kanal. De er så meget på syre. Savner Oline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

TbCp

Det var da også noget kedeligt noget at bruge sådan en lækker dag på!

Vi er igang med projekt-carport og det går bare fremad! Faktisk rigtig hyggeligt at gå ude i det gode vejr og for brugt sin krop.... er spændt på hvordan den har det imorgen

Anmeld

2. april 2011

otlitrom

Det lyder virkelig kedeligt!

Vi har lige været en tur i Tyskland og handle ind.. Manden synes vi trængte.. Og ja, jeg fik da købt rittersport til den helt store guldmedalje

Om 2 timer skal vi op til min veninde og hendes kæreste. Kæresten skrev tirsdag, om vi skull noget i aften, ellers ville han holde surpriseparty for hende.. Og nu har hun lige sendt en sms "jeg glæder mig til I kommer, kæresten har sagt at I er her kl 17.30.. Kram"... Så meget for surprise

Lige pt har jeg ondt i maven over et salg herinde.. Er virkelig ked af det ØV!

Så det er en blandet dag.

Jeg håber du får læst til eksamen! Hvornår skal du op? Og i hvad?

Anmeld

2. april 2011

<3

TbCp skriver:

Det var da også noget kedeligt noget at bruge sådan en lækker dag på!

Vi er igang med projekt-carport og det går bare fremad! Faktisk rigtig hyggeligt at gå ude i det gode vejr og for brugt sin krop.... er spændt på hvordan den har det imorgen

Uh ja spændende med den carport! Det glæder jeg mig til at høre mere om! I det mindste er du udenfor! Jeg var i netto tidligere og det var så varmt og skønt!!! Og fyldt med pollen ja men alligevel bare så dejligt!

Og ja superkedeligt

Anmeld

2. april 2011

<3

kitty skriver:

Det lyder virkelig kedeligt!

Vi har lige været en tur i Tyskland og handle ind.. Manden synes vi trængte.. Og ja, jeg fik da købt rittersport til den helt store guldmedalje

Om 2 timer skal vi op til min veninde og hendes kæreste. Kæresten skrev tirsdag, om vi skull noget i aften, ellers ville han holde surpriseparty for hende.. Og nu har hun lige sendt en sms "jeg glæder mig til I kommer, kæresten har sagt at I er her kl 17.30.. Kram"... Så meget for surprise

Lige pt har jeg ondt i maven over et salg herinde.. Er virkelig ked af det ØV!

Så det er en blandet dag.

Jeg håber du får læst til eksamen! Hvornår skal du op? Og i hvad?

Ja særligt kombinationen ondt i ørerne og eksamenslæsning er bare dræbende

Jeg skal til practitioner eksamen Prince2, ja det er sådan noget projektledelse...

Tja... en mærkelig surprise ja! Måske at I skal holde hendes føsda?! ELler

Fedt med tur til Tyskland! Her er det Malmø der trækker når vi skal sådan noget Det er nu også en dejlig by!

Hvad er der sket med et salg? Er det gået helt galt eller?

Anmeld

2. april 2011

otlitrom

Kirle skriver:

Ja særligt kombinationen ondt i ørerne og eksamenslæsning er bare dræbende

Jeg skal til practitioner eksamen Prince2, ja det er sådan noget projektledelse...

Tja... en mærkelig surprise ja! Måske at I skal holde hendes føsda?! ELler

Fedt med tur til Tyskland! Her er det Malmø der trækker når vi skal sådan noget Det er nu også en dejlig by!

Hvad er der sket med et salg? Er det gået helt galt eller?

Har lige lavet en tråd om salget, inde i hulen, så det kan du læse derinde

Hun havde fødselsdag i januar, så jeg tror ikke det er det.. Jeg tror bare ahn havde lyst til at overraske.. Men så meget overraskelse bliver det vist heller ikke, nu hun ved det

Projektledelse? Det lyder fancy.. Men spændende. Vi har en smule organisationsteori og ledelse på vores udd., og det har jeg synes var spændende. Og en eksamen der hedder prince2, det virker ret cool

Anmeld

2. april 2011

<3

kitty skriver:

Har lige lavet en tråd om salget, inde i hulen, så det kan du læse derinde

Hun havde fødselsdag i januar, så jeg tror ikke det er det.. Jeg tror bare ahn havde lyst til at overraske.. Men så meget overraskelse bliver det vist heller ikke, nu hun ved det

Projektledelse? Det lyder fancy.. Men spændende. Vi har en smule organisationsteori og ledelse på vores udd., og det har jeg synes var spændende. Og en eksamen der hedder prince2, det virker ret cool

Ok det vil jeg kigge på.

Nårh... så var det bare mig der tænkte føsda Nej så er der ikke meget overraskelse tilbage... Hm hvorfor så ike bare sige "kommer I over - det synes VI kunne være hyggeligt" også glemme alt om overraskelser...

Ja det er ret fancy Jeg har foundation tog den for 3 uger siden. Det er ret skægt, trist teori, alt for stringent men spændende. Og jo pract. er ret fancy. Der skulle vist kun være en 100 stykker i Dk som har den så NU vil jeg have et fast job

Anmeld

2. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

Uh ja spændende med den carport! Det glæder jeg mig til at høre mere om! I det mindste er du udenfor! Jeg var i netto tidligere og det var så varmt og skønt!!! Og fyldt med pollen ja men alligevel bare så dejligt!

Og ja superkedeligt

Jamen det er skamt dejligt at få brugt kroppen når nu jeg ikke kan tage mig sammen til at træne, og når vejret så er så dejligt er det jo bare ekstra godt!!!

Jeg mærker heldigvis intet til min allergi endnu, jeg er allergisk over for Birk, og det topper vist først i Maj

Anmeld

2. april 2011

<3

TbCp skriver:

Jamen det er skamt dejligt at få brugt kroppen når nu jeg ikke kan tage mig sammen til at træne, og når vejret så er så dejligt er det jo bare ekstra godt!!!

Jeg mærker heldigvis intet til min allergi endnu, jeg er allergisk over for Birk, og det topper vist først i Maj

Ja birk er også på min liste, men synes nu først jeg plejer at reagere når den topper men synes jeg nyser og sprutter efter min indkøbstur.

Men birk er vist gået i gang - iflg. pollen kalenderen ikke pollentallene... Men kan se på birketræerne ude i gården at de er godt i gang

*Athju* glædeligt forår!

Anmeld

2. april 2011

oo

orkegok vi har været i haven der ganze tag  jeg har fået plantet mig endnu et syrentræ (man er vel fynbo...nu ) og Sol har siddet og sagt DADADADADA til sine bamser, sin sut og alt hvad hun kunne få øje på fra barnevognen og August har løbet rundt som en galning ude i juletræsmarken.

og nu koger vi kartofler til kartoffelsalat og varmer ovnen til kyllingedeller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.