Hjælp!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Anonym trådstarter

Har søgt om børnebidrag. har så idag fået et brev fra statforvaltningen om det.. der står så

Hvornår skal du betale bidraget fra?

Hvis vi ikke hører fra dig, vil vi fastsætte bidraget fra den 15.02.2011, som er det tidspunkt vi har modtaget ansøgningen i statsforvaltningen.

Hvis du imidlertid er enig i, at betale fra den 18.12.2008 skal du fortælle os, at du ønsker det og vi vil så sætte bidraget fra den 18.12.2008

vil det sige at han kan slippe med at betale fra vores barns fødsel af??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

sophiemy

Som jeg læser det du citerer, så spørger de dig blot om du søger udbetaling af børnepenge fra og med fødsel eller fra februar i år (hvor jeg antager de har modtaget din ansøgning).

Han kan ikke slippe udenom, at betale fra fødslen. Men han kan påstå, at han har betalt noget af eller alt op til den dag du søger. Jeg antager, at han så vil stå med bevisbyrden i form af kontoudtog eller private dokumenter, hvor du kvitterer for modtagelsen af penge.

Men du skal jo klart angive hvornår du søger fra (for ellers vil de antage, at der er betalt til og med dagen du søger).

Du skal nu bare svare dem om det er fra december 2008 eller februar 2011 (eller en tredie dato) du søger udbetalingen/fastsættelsen af udbetaling.

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

madagaskar skriver:

Som jeg læser det du citerer, så spørger de dig blot om du søger udbetaling af børnepenge fra og med fødsel eller fra februar i år (hvor jeg antager de har modtaget din ansøgning).

Han kan ikke slippe udenom, at betale fra fødslen. Men han kan påstå, at han har betalt noget af eller alt op til den dag du søger. Jeg antager, at han så vil stå med bevisbyrden i form af kontoudtog eller private dokumenter, hvor du kvitterer for modtagelsen af penge.

Men du skal jo klart angive hvornår du søger fra (for ellers vil de antage, at der er betalt til og med dagen du søger).

Du skal nu bare svare dem om det er fra december 2008 eller februar 2011 (eller en tredie dato) du søger udbetalingen/fastsættelsen af udbetaling.

okay... mange tak for hjælpen

Anmeld

4. april 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Har søgt om børnebidrag. har så idag fået et brev fra statforvaltningen om det.. der står så

Hvornår skal du betale bidraget fra?

Hvis vi ikke hører fra dig, vil vi fastsætte bidraget fra den 15.02.2011, som er det tidspunkt vi har modtaget ansøgningen i statsforvaltningen.

Hvis du imidlertid er enig i, at betale fra den 18.12.2008 skal du fortælle os, at du ønsker det og vi vil så sætte bidraget fra den 18.12.2008

vil det sige at han kan slippe med at betale fra vores barns fødsel af??????

Du anfører blot barnets fødselsdato, for så skal han betale derfra

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Du anfører blot barnets fødselsdato, for så skal han betale derfra

Barnet fødselsdato er den 18.12.2008

Anmeld

7. april 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Barnet fødselsdato er den 18.12.2008

Så er det den dato, du skriver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.