Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælp mig lige piger, det er snart æl tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror ikke på det har så meget at sige. Til gengæld gør det nok heller ikke chancen mindre - så du kan jo bare gøre det, hvis du tror det kan have en effekt!
Det har ihvertfald ikke hjulpet mig, og man føler sig lidt dum, når man gør det...
Det hjalp ikke hos os Synes også det var røv irriterende at skulle ligge sådan, så det gjorde vi kun i en lille måned
Tror hvis du har en bagoverbøjet livmoder at det kan have lidt betydning, det kan da ikke skade. Men tror det er vigtigere du bliver liggende efterfølgende og ik går på toilettet (medmindre du har let til blærebetændelse). Hvis man ligger en halv times tid efterfølgende får det lov at "kravle" godt op, men ingen af os kan vide os sikre på om det reelt har en betydning eller ej, men har da selv anvendt metoderne de gange jeg er blevet gravid. Så føler nok det virker..
RiUL skriver: Det hjalp ikke hos os Synes også det var røv irriterende at skulle ligge sådan, så det gjorde vi kun i en lille måned
Det samme her....
Og det er da død irriterende og super uromantisk
Det er der jo ingen beviser for.Men her har jeg gjort det to gange ...og det er blevet til to små piger
Så selvom det er udokumenteret, så har jeg stemt JA.Der kan jo ihvertfald ikke ske noget ved at give det et forsøg....Højst et godt grin over ens position
du gør det altså nemmere for sædcellerne at nå frem. du kan også ligge en pude under rumpen så du ligger lidt højt..
Tak for alle jeres svar piger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128